מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.45
מחיר 8.92
איכות 9.36
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
‫יוסי דוויק‬‎, חיפה.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מראה ופנס אחורי ברכב מסוג שברולט קפטיבה שנת 2008.
חוות דעת:
ביצעו עבודה על הצד הטוב ביותר! עשו את זה מהר ובזמן. היו נחמדים ואדיבים, שידרו אמינות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איליה לינצקי, חיפה.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים, כלל החלפת בלמים ברכב מסוג שברולט ספארק שנת 2016.
חוות דעת:
הם היו מאוד מנומסים, נראו הוגנים, הגישה שלהם הייתה טובה, אבל הייתה המתנה ארוכה מאוד שלא תכננו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
3
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קוסטה אלקין, חיפה.
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב שברולט ספארק שנת 2014.
חוות דעת:
הם היו בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ב. חיפה.
אשרור: 02/10/2017
משוב: 23/05/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג שברולט שנת 2014.
חוות דעת:
השירות היה טוב והמחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי אופיר, חיפה.
אשרור: 07/01/2014
משוב: 30/09/2013
תיאור השירות:
תיקון ברכב שברולט אבאו שנת 2006.
חוות דעת:
הוא עשה תיקון של הכל מא'-ת'! הוא אדם נחמד, נתן שירות טוב ותיקן כמו שצריך :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
מנחם פכטר, רמת ישי.
אשרור: 29/11/2017
משוב: 26/07/2017
תיאור השירות:
טיפול 15000 ברכב שברולט ספארק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מלבד כמה דברים קטנים - המחיר לא היה כמו שסיכמנו. המתנתי 40 דקות שהוא יביא חלק להחלפה ובנוסף בעיקרון הוא מוסך מורשה אבל בגלל שהוא לא מוסך יבואן יש דברים שהוא לא יכול לעשות וזה משהו שאני לא ידעתי. עכשיו לאחר הטיפול אני צריך ללכת למחשב של החברה על מנת לאפס משהו שלא ידעתי שהוא לא יכול לעשות. אני לא פוסל אותו כמוסך חלילה פשוט אם הייתי יודע את הדברים האלה הייתי הולך כבר למוסך יבואן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רוני פלציג, קרית ביאליק.
משוב: 28/06/2017
תיאור השירות:
החלפת מיסב ברכב סוניק שברולט.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי טיבי, נשר.
משוב: 11/03/2015
תיאור השירות:
מילוי שמן ברכב מסוג שברולט אבאו 2007
חוות דעת:
הייתה בעיה עם הנורא של השמן, כל פעם שעצרתי את הרכב הנורא הבהבה. כשהגעתי למוסך, יוני אמר לי שצריך לנקות את הרשת של המנוע ותמחר את זה בעלות של יותר מ1000 ש"ח. אמרתי לו שלא יעשה כלום רק ימלא שמן ונסעתי למוסך של שברולט הם אבחנו שיש בעיה בגלאי של הנורא ותיקנו את זה בעלות של 280 ש"ח. בסך הכל הייתי מאוד מאוכזב! .
איכות
0
יחס
2
1
כללי
גירסאות
א. א. קרית טבעון.
אשרור: 26/11/2013
משוב: 29/05/2013
תיאור השירות:
החלפת וסת חיצוני לגיר, ברכב מסוג שברולט ויואנט 2006.
חוות דעת:
זו הייתה חוויה חיובית! הוא אמר לי שהוא לא עושה את סוג העבודה הזו, והפנה אותי למוסך אחר. שם טיפלו בי ממש יפה, ולא ביוקר. הוא הרי יכל לגבות עמלה על התיווך, או על החלק, והוא לא עשה זאת -כדי שלא אשלם פעמיים! זה היה מאוד הוגן מצידו. רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאון רגל, חיפה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פגוש קדמי ברכב SUZUKI ALTO.
חוות דעת:
זה היה עבור חבר שלי והם עשו את העבודה מהר והיו בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 204 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק