מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.70
מחיר 9.17
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיל מנשה, רמת השרון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן קיים.
חוות דעת:
הוא היה עשר, אני עובד איתו שנים. הגיע בזמן, המחיר הוגן ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה קם, הרצליה.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 26/07/2016
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא איש נחמד מאוד אבל לא מספיק מקצועי לדעתי. בפעם הראשונה שהוא הגיע זה נראה שהוא תיקן את התקלה, אבל כשהבעיה חזרה הוא הגיע שוב ולא הצליח לפתור את הבעיה ולא לקח תשלום. הוא לא מצא את התקלה ובעצם לא פתר לי את הבעיה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דניאל גרייצר, הרצליה.
משוב: 24/08/2016
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה 2 כ''ס.
חוות דעת:
היו לנו טכנאים לפניו שלא כל כך הסתדרנו איתם והוא היה מאוד מקצועי, מאוד נחמד, הגיע בזמן. לצערי הצעת המחיר שהוא נתן לי עבור התיקון הייתה גבוהה לטעמי ולכן לא ביצעתי איתו עבודה אבל בסך הכל התרשמתי לטובה.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גלית ו. רמת השרון.
משוב: 20/06/2016
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור! בן-אדם רציני, בא בזמן, תיקן במהירות וביעילות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן פז, הרצליה.
משוב: 14/06/2016
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל של חברה אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא הגיע בזמן והיה מקסים ויעיל מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בן יצחק, הרצליה.
משוב: 07/03/2013
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן "אלקו" מפוצל 3 כ"ס.
חוות דעת:
בחור מקצועי וענייני! מאוד קורקטי וסימפטי. מחייך, וצוחק, ועושה את העבודה מכל הלב (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרידי, הרצליה.
משוב: 28/09/2012
תיאור השירות:
התקנת מזגנים מסוגים שונים במסגרת העבודה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה ואדון ישר, הוא ממש מצוין. הוא עובד איתי, אני קבלן חשמל וכשיש עבודות עם מיזוג אוויר אני לוקח אותו. מבחינת עמידה בזמנים פה ושם יש פיקשושים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עובד עומרוקס, כפר סבא.
משוב: 28/10/2012
תיאור השירות:
התקנה וטיפול במס' מזגנים במשרד.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק! אנחנו מאוד אוהבים אותו והוא נותן שירות מצוין. הוא התקין כבר כמה מזגנים במשרד וגם מטפל במזגן המרכזי, הישן והגדול שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר יצחקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 25/11/2012
תיאור השירות:
תיקוני מזגנים בבית ספר.
חוות דעת:
טכנאי מקצועי באופן מיוחד! הייתי מאוד מרוצה מהשירות שהוא נתן ומאיכות העבודה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. ש. הרצליה.
משוב: 28/06/2016
תיאור השירות:
חיבור המזגן ללוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק