מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.73
מחיר 9.52
איכות 9.78
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליעד איידה, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מגבר.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בחור מאוד סימפטי ונחמד, לקח מחיר טוב, עלה על הבעיה ופתר אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק פלט, תל אביב.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מרכת שמע- תיקון מגבר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מקצועי אני מרוצה ממנו מכל הבחינות. עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ק. תל אביב.
אשרור: 13/07/2018
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
תיקון דיסק תקוע במערכת סטריאו וקפיץ תקול.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל רוזנבלום, תל אביב.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת סטראו מחברת סנסוי.
חוות דעת:
שירות מעולה. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לירז זפריאר, ראשון לציון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מגבר ופטיפון של חברת Sony.
חוות דעת:
אבי מאד נחמד, השירות שלו מצוין והוא ממש מקצוען. גם כשבאתי לקחת את המכשיר הראה לי שהכל תקין, שזה יפה בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון נוני, רחובות.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מגבר שמע של טלוויזיה.
חוות דעת:
אבי אדם מדהים, הגעתי אליו, הוא סידר לי את התקלה ואפילו לא לקח תשלום, הוא אדיב ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן לוי, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון רמקול.
חוות דעת:
הוא תותח על! מבחינת השירות, אמינות ומקצועיות הוא טוב מאוד, הכל היה בסדר גמור. המחיר היה הוגן מאוד בעיניי- הכל 10 פלוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית טירגאלו, שוהם.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במגבר.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר שפיר, ראשון לציון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מגבר.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. גם השירות, גם התיקון המהיר והמחיר בסוף גם היה הוגן, הוא הצליח לעלות על הבעיה מהר מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אסף, גבעת שמואל.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון במערכת השמע של מגבר שכלל החלפה של חלק.
חוות דעת:
הגעתי למעבדה שלו בראשל"צ (אין שירות עד הבית). אחרי מספר ימים אספתי חזרה את הרסיבר, שאמנם פעל טוב יותר אבל לא תוקן ב100%. הערוץ של הסראונד נשמע בעוצמה מאוד חלשה באופן שלא אפשרי לשימוש. פניתי אליו והוא הציע לי להגיע לבדיקה חוזרת. כיוון שנסיעה פעמיים נוספות לראשל"צ מהווה טרחה מבחינתי, אני מעדיף לשמוע על ערוץ סטראו וזהו.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 168 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק