מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.13
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.46
זמנים 9.25
מחיר 8.68
איכות 9.42
דירוג כללי 9.13
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר אושרי , חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שרשרת טיימינג ופילטר שמן ברכב פג'ו 5008
חוות דעת:
הוא אחלה בחור שבעולם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מינו חסון, חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קופסת פיוזים והחלפת פנס לרכב מסוג סיטרואן שנת 2008.
חוות דעת:
אורן מקצועי מאד, אין הרבה כמוהו! השירות שלו מצוין. הוא עומד בלוח זמנים, נכנסתי ויצאתי מהר. לקח לי מחיר סביר, תיקן בצורה טובה ועבד במקצועיות. הוא מבין טוב מאד ברכבים. אני בתור לקוח שלו התרשמתי ממש לטובה. הוא עולה על הבעיה מהר ומתקן כמו שצריך שזה הכי חשוב בתור לקוח. הוא בעל מקצוע טוב ואני מקווה שימשיך לעבוד ככה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן כהן, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון במנוע ברכב מסוג רנו
חוות דעת:
היה מאוד מאוד מקצועי בהבחנה של הבעיה, אחרים לא ידעו מה לעשות והוא הוא היה נחמד ומקצועי. אבל היה צריך להתקשר אליי במקום שאני אתקשר אליו. כי חיכיתי זמן רב לאוטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירון קלקשטיין, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג פיג'ו 308 שנת 2016 שכלל תיקוני פחחות והחלפת חלקים.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד מהמקצועיות ומהשירות שלהם הם אמינים ואני שבע רצון. הם אפילו ניסו לפתור בעיה שלא בתחומם ורק רצו לראות אם יכולים לעזור וגם עזרו קצת מה שנקרא עשו בשבילי מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף לוי, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
טיפול חשמל ברכב מסוג פורד שנת 2013.
חוות דעת:
הוא בחור הוגן, מקצועי, נתן שירות מהיר והכל אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
דוד סימון, חולון.
משוב: 06/10/2018
תיאור השירות:
טיפולים שונים ברכב.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית הירש, חולון.
אשרור: 12/06/2018
משוב: 01/02/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת משאבת מים ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה. הוא היה מאוד נחמד וכשהייתה לי בעיה חזרתי והם היו מאוד קשובים. אני צריכה להמשיך ולבחון אם יש ירידה של מים ואם כן אחזור אליו. כרגע הכל עובד בסדר גמור.
איכות
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ישראלי, חולון.
אשרור: 25/04/2018
משוב: 23/01/2018
תיאור השירות:
טיפול תיקון תיבת גיר ברכב פיג'ו 107.
חוות דעת:
הם היו מקצועים. הם עזרו לי לטפל בבעיה שמוסך אחרי יצר. היה מצוין, התרשמתי מהם לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אורן, חולון.
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
החלפת תושבת גיר ביונדאי i30 2013.
חוות דעת:
מדהים. דירוג הכי גבוה שיש. אדיב וחבל על הזמן גם המחיר וגם יחס וגם השירות ממש הכל. כל מה שאפשר להגיד עליו. הכל מצוין. הסביר מה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דזרד, חולון.
אשרור: 13/09/2016
משוב: 15/06/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15,000 כולל החלפת שמן מנוע ומסנן אוויר ברכב טויוטה משנת 2011.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. אנשים מקצועיים אנשים נחמדים. יש שם בהחלט בעלי מקצוע. אין מה להגיד, אדירים ביותר!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק