מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טוביה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.90
איכות 9.95
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דלית ב. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
ביצוע בדיקת ביקורת עבור תקינות ארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר! מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורי ברקוביץ, זכרון יעקב.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק והתקנת אביזר נגד ברקים בארון חשמל.
חוות דעת:
הגיע מהר מאוד, ביצע את העבודה במקצועיות ובזריזות, תמחור הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי הופרט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
עבודה מקצועית מאוד. הוא אדם אמין, נחמד ונדיב. הגיע בזמן והכל היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. זכרון יעקב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
העברת ארון חשמל רגיל לנגד מים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הייתה לי הפסקת חשמל בסוף יום ולמרות זאת הוא הגיע אליי תוך עשרים דקות, אפילו שסיים את יום העבודה. הוא סידר את הבעיה באופן זמני ולאחר מכן הוא עשה לי הפתעה והחליף לי את הארון חשמל לנגד מים. המחיר ממש בדיחה לעומת גודל העבודה. ואני נותנת לו אפילו יותר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי צפרוני, שושנת העמקים (רסקו).
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור אלפסי, זכרון יעקב.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל וחיווט בחלק מהדירה.
חוות דעת:
היה עשר! אחלה ממש, בן אדם מקצוען! מדוייק, נקי, יחסי אנוש מצויינים, בעלי מקצוע כאלה יש רק בימות המשיח! אני עובד עם ספקים, רואה עבודות, זה לא רגיל, הוא עשה עבודה יפה, נקייה, מסודרת, עמד בזמנים! אפילו עשה דברים שלא היה צריך לעשות ולא לקח כסף!נשמה טהורה וחמד של בחור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גולן, רמת גן.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
תכנון ופריסת הארקה לדירה, תיקון שעון הדוד חשמל ושדרוג והחלפת מפסקים בארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה זמין לכל שאלה. הגיע מהר והסביר לפני שביצע שינוי כלשהו. שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל שרטצקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל שנוצרה בעקבות קצר.
חוות דעת:
הוא היה ממש נפלא, מעולה ומצוין, באמת בעל המקצוע הכי מעולה שיכל להגיע אלינו! הוא הגיע בשעת לילה מאוחרת ופשוט הציל אותנו. בנוסף, הייתי מרוצה מאוד מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד היקרי, נתניה.
משוב: 01/02/2017
תיאור השירות:
החלפת מתגים, תיקון בארון חשמל ועבודות חשמל נוספות בדירה.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן, הוא קסם של בחור. הגיע בהתראה קצרה, ביצע מגוון עבודות והפתיע אותנו במחיר סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ז. כפר סבא.
משוב: 20/03/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל הכולל החלפת גשר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא אמין ומקצועי. המחיר שלו סביר. ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 166 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק