מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.67
מחיר 8.76
איכות 9.38
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בלה שוורץ, מבשרת ציון.
משוב: 25/04/2018
תיאור השירות:
ניקיון של ספות סט 2 ו-3 מושבים ושטיחים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי הכל היה בסדר גמור. כל הרהיטים יצאו נקיים ויפים מאוד. השירות עצמו היה מצוין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן אביטל, מבשרת ציון.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 31/08/2017
תיאור השירות:
ניקוי ספה, כורסאות ושטיח.
חוות דעת:
עבודה יסודית, נקייה , מסודרת ואיכותית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה כהן, מבשרת ציון.
משוב: 04/10/2011
תיאור השירות:
ניקוי שטיחים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מאוד חביב ומאוד נחמד! למרות שהזהרתי אותו לגבי שטיח מצמר משי, הוא שטף אותו עם החומרים שלו ונשארו סימנים לא נעימים על השטיח - השטיח נקי אבל הרבה פחות יפה... זאת הייתה טעות מקצועית קלה. כל היתר היה בסדר גמור! הוא נתן שירות אדיב! המחיר נראה לי יקר.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד חרמץ, ירושלים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה תלת מושבית מבד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר אבל המחיר היה יקר לדעתי. הוא מקצועי, יעיל ועומד בזמנים. הוא ניקה הכל כמו שצריך אבל לאחר שהספה התייבשה נשארו משקעים. עם זאת לאחר התלוננתי הוא חזר ופתר את הבעיה (ללא תשלום כמובן).
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איתן שאולוף, ירושלים.
אשרור: 07/11/2018
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים וספת יחיד.
חוות דעת:
היה עשר! גם מבחינת היחס שלו וגם העבודה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית פורטן, ירושלים.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
ניקוי ספה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! התקשר לפני השעה שקבענו והזכיר שהוא מגיע. עשה עבודה מאד יפה והיה מאד סימפטי. פשוט בן אדם נחמד! גם המחיר היה ממש סביר והרגשנו שאנחנו מקבלים תמורה טובה עבורו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת קם, ירושלים.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
ניקוי של ספות בעלות שישה מושבים
חוות דעת:
הוא היה מצוין! גם נקי, גם אדיב וגם זמין. העובד של שמעון עשה את כל העבודה ואני ציפיתי לעבוד עם שמעון -שאיתו דיברתי, אבל הם עשו עבודה מצויינת והיו נחמדים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל גילת, קדימה-צורן.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
ניקוי ספה של שלושה מושבים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ואדיב. הוא ניקה טוב ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
9
כללי
גירסאות
שני נדב, ירושלים.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 05/05/2017
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים.
חוות דעת:
הוא מצוין, עשה עבודה טובה ומקצועית אבל הוא קצת יקר. מעבר לכך הוא מעולה, עבד מהר, הגיע בזמן והעלים את כל הכתמים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנית איילון, ירושלים.
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
ניקיון של ספות בעלות 2 ו3 מושבים.
חוות דעת:
כל מה שכתוב עליו באתר נכון, הוא באמת מקצועי וממש טוב אבל קצת יקר. היינו מרוצים מהעבודה שלו. האתר עזר לנו להחליט וזה היה טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק