מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שאול
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.99
מחיר 9.86
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורי חי לוי, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון רמקול במכשיר סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה, התקשרתי אליו ותוך פחות משעה הגיע והחזיר בפחות משעה. נתן שירות ממש טוב. הוא הציל אותי. הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל כסיף, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי פתח טעינה במכשיר GALAXY S8.
חוות דעת:
שאול הגיע אליי בזמן שקבענו ונתן לי שירות מעולה, הכל היה טוב מאוד וגם המחיר שלקח היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מ. תל אביב.
אשרור: 28/04/2020
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה שהתנפחה בסמסונג גלקסי S9 פלוס, ושיחזור האנדרואיד של היצרן בסמסונג גלקסי נוט 2.
חוות דעת:
הגיע אליי בזמן, היה אדיב מאוד. עשה את התיקונים במהירות ובמקצועיות. גבה מחיר הוגן מאוד. שירות ללא תחרות! הרבה יותר נוח ומשתלם מאשר ללכת למעבדת תיקונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי אריאל, תל אביב.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך לפלאפון מסוג גלאקסי A7 של סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה, תוך שעה טיפל בבעיה. היה זול משמעותית מהרבה חנויות אחרות שאני מכיר בשוק. חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לירון, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך בגלקסי נוט 10 פלוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הבאתי לו את הטלפון אחרי יום הכל תוקן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גבע‬‎, תל אביב.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גב אחורי בגלקסי 8.
חוות דעת:
שירות באמת מעולה. הוא אחלה בן אדם, מקצועי, אדיב ותיקן את המכשיר תוך פחות מ24 שעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה נער, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך וגב למכשיר סמסונג גלקסי A5.
חוות דעת:
הוא מעולה. הגיע עד אלי למשרד לקחת את הטלפון והחזיר לי אותו כשסיים לתקן. הוא נתן שירות אדיב. בן אדם ממש נחמד, חבל על הזמן. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד מל, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי שקע טעינה בטלפון גלקסי A5.
חוות דעת:
מעולה, הייתי מרוצה מהכל. הוא הגיע מהר, נתן שירות מצוין, מאוד מקצועי, נחמד ולא מרח אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ג. תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מסך שבור בפלאפון של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאד לדעת מה אני צריך ומה לא, גם נתן לי הצעת מחיר, הייתי מרוצה ואני מדרג אותו הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה רחמים, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך של פלאפון Galaxy S7.
חוות דעת:
הוא הגיע לקחת את המכשיר והביא לי מכשיר חלופי. היה ממש מהיר ותוך שעה וחצי החזיר לי אותו. הוא בחור מאד נחמד, הוגן ושירותי. שאל אותי אם עשיתי השוואת מחירים לפני שדיברתי איתו כדי לצאת פייר. אמליץ עליו לחברי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 780 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק