מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבשלום
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.58
מחיר 9.31
איכות 9.49
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
א. פ. מתן.
משוב: 21/08/2016
תיאור השירות:
סידור ארון תקשורת, תיקון מערכת אזעקה, תיקון מערכת מצלמות ותיקון מרכזיית תקשורת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע עם עוד בחור. שניהם מקצוענים. סדרו הכל לשביעות רצוני. בעלי מקצוע שנעים לעבוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה פלד סלומי, תל אביב.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מרכזייה בבית.
חוות דעת:
הוא העביר אותי לבעל מקצוע אחר מפני שלא היה זמין בזמן הרצוי. הוא היה מאוד שרותי ואכפתי. בעל המקצוע אליו הוא העביר אותי היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברי איצקין, תל אביב.
משוב: 02/08/2016
תיאור השירות:
התקנה של מערכת אזעקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק. מאד אדיב, נעים, נאד תגובתי ושירותי. מקפיד על עבודה נקיה. לא מוכר סיפורים ונותן מחירים הגונים מאד. רק מילים טובות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חוה יפה, אבן יהודה.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אבשלום נעים הליכות, מקצוען, הגיע אלינו די מרחוק ולא היה לו חלק שהיה צריך, נסע וחזר תוך שעה. עמד בלוח הזמנים, המחיר סביר ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים וינהויז, תל אביב.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח למנורה של המצלמה וחיבור חוטים שנותקו מהמערכת.
חוות דעת:
הפעיל את המערכת כיוון אותה ובדק שאני רואה את המצלמה במחשב ובסמרטפונים. הכל עובד תקין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק ל. תל אביב.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת לחצן אינטרקום בחדר נוסף.
חוות דעת:
החיבור למערכת הקיימת לא הלך בקלות מכיוון שמדובר במערכת אינטרקום ישנה. אבשלום היה סבלני והצליח בסופו של דבר לסיים את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי ובר, תל אביב.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת תקשורת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ש. תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שני נקודות תקשורת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל! בחור שקט, עיניני, יעיל מאד, רגוע, עובד מסודר, סבלני ,הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה למשוב, תל אביב.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מערכת תקשורת בבית לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
אם הייתי יכולה לדרג 11 הייתי מביאה 11! אפילו בעלי שלא מתלהב מאנשי מקצוע ממש התלהב מהעבודה שבוצעה! אבשלום היה ממש מקצועי ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף הורביץ, תל אביב.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
חיבור שקע של בזק לאינטרנט.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן שירות מעולה וראו שידע את העבודה, עבד בזריזות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומציון ק. תל אביב.
אשרור: 28/03/2017
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מערכת קודן.
חוות דעת:
שירות מצוין! אבשלום עשה מאמץ עילאי להגיע בשעה שהיתה נוחה לי, עשה עבודה מצויינת ויעילה, והיה אדיב! מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אלדר, תל אביב.
משוב: 01/11/2016
חוות דעת:
משקיען אמיתי וסבלני, לא עזב עד שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן זק, תל אביב.
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא גבה מחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
גירסאות
אריאל נאוס, תל אביב.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 19/12/2012
תיאור השירות:
התקנת מערכת גלאי חום.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הייתי מרוצה מהשירות שלו ומאיכות העבודה הגבוהה. הוא עושה רושם רציני ונראה שעבד ביסודיות והשקיע בעבודה. הוא פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ז. תל אביב.
משוב: 30/10/2012
תיאור השירות:
התקנה של מערכת אזעקה.
חוות דעת:
את האזעקה התקין שותף. עבודה טובה, מהירה ומקצועית. זמינות גבוהה. אדיבים. מחיר הוגן. כל הכבוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמשון קדוש, נווה ימין.
משוב: 09/08/2012
תיאור השירות:
התקנת 5 מצלמות אבטחה בחצר.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן! בחור כארז, טוב, אמין, ישר, נעים הליכות ונותן מחירים טובים כשאנשים בהצעות אחרות גרועים ממנו בהרבה. הוא כבר עשה לי כמה עבודות ואני מאוד מרוצה. הלוואי שיצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז חבני, נחשונים.
משוב: 03/06/2012
תיאור השירות:
התקנת 4 מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
הוא מצויין! הוא באמת בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר גבעוני, הרצליה.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום עבור בניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן, שירותי, מקצועי, נתן מחיר הוגן, פתר את הבעיה והייתי מרוצה ממנו.
10
כללי
גירסאות
דניאל ק. נתניה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
התקנה של כבל אינטרנט.
חוות דעת:
שירות מעולה. היה סך הכל אחלה, דיבר איתי וניסה להבין מה צריך לעשות. עמד בזמנים שקבענו. לטעמי לקח מחיר יקר מדי על עבודה שלא דרשה הרבה.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
משה כרמל, עולש.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
התקנת קו טלפון מנקודת החיבור של חברת בזק עד הלוח הדירתי.
חוות דעת:
אבשלום הוזמן לביצוע תשתית לקו בזק חלופי בין הפילר (נק 'החיבור של בזק) ללוח הדירתי. הכבל המקורי נקרע כתוצאה מעבודות עפר בחצר, ובמקומה בזק התקינו כבל טלפון זמני שהיה תלוי על העצים והשיחים וסיפק קו טלפון וקו אינטרנט. הכבל המקורי שנקרע סיפק תשתית לכ -8 קווי טלפון. ההצעה הייתה סבירה ואושרה. הוא הגיע ביום שקבענו, אמר שיספיק לבצע את העבודה. כשסיים, התברר שהביא כבל זהה לכבל הזמני שכאמור התאים רק לשני קוים (טלפון ואינטרנט) מה שלא היה מאפשר בעתיד להוסיף קווים מבלי להחליף את התשתית. ההסבר של אבשלום היה שהחליף בדיוק את מה שהיה קיים (שהוא הזמני). הוא לא שאל, לא בירר איתי נושא זה והתחיל לעבוד. את זה גיליתי רק אחרי הסיום. במקום להודות בטעותו,בא אלי בטענות שלא אמרתי לו, שהוא כבר סיים את העבודה, ושהוא צריך לסיים כדי להספיק להגיע לאיזה מקום. הוא העמיד אותי במצב מאוד לא נוח. הצעתי שישחיל כבל נוסף בשרוול מה שלפחות יתן מענה ל 4 קוים. אבשלום עיקם את האף, התלונן שהוא ממהר, שלא אמרתי, וכיו"ב. כשהתעקשתי שאין ברירה, כי אני לא מתכוון לעשות את כל העבודה מחדש במקרה שנצטרך קו נוסף, הוא דרש תוספת של 30% למחיר. לא הסכמתי, התעקשתי שצריך לבצע ואני אעזור לו להשחיל. כך היה. ההשחלה הנוספת לקחה כ -15 דקות. לא היה שום סיבה להעמיד אותי במצב הלא נוח. בגלל 15 דקות של עבודה נוספת שבעיקר אשמתו כי שיחק ראש קטן. בסופו של דבר הוא לקח תוספת של 17% על המחיר. לעניין העבודה. היא כללה בסיכום מראש חפירה וחדירה דרך הרצפה אל הלוח. לא כללה פירוק הריצוף שאותו בצעתי באמצעות אדם נוסף. חלק מעבודת החפירה והחציבה בצענו אני והעובד הנוסף כדי לקדם את העבודה ולהספיק לסיים אותה, אבשלום התלונן שהבטחתי לו שאנחנו נבצע את הקידוח והחדירה, מה שלא היה נכון, כי מה שסיכמנו זה, שאני אבצע רק את פירוק הריצוף והשבתו למקומו. היה מצופה שגם מטעם זה הוא לא ידרוש תוספת מחיר. אכזבה נוספת הייתה שמאחר שההתקלה קרתה בגלל חברת תחזוקה לנזקי הצנרת, של ביטוח הבית, ביקשתי שישאיר את שם הלקוח פתוח עד שאקבל מהם אישור. לבקשתו סימסתי לו בדיוק מה לכתוב, וגם פה הוא טעה. מצד שני אבשלום הוא בחור נחמד ונוח לתקשורת. ודי עמד בזמנים.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק