מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבשלום
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.65
מחיר 9.51
איכות 9.63
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נאוה פלד סלומי, תל אביב.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מרכזייה בבית.
חוות דעת:
הוא העביר אותי לבעל מקצוע אחר מפני שלא היה זמין בזמן הרצוי. הוא היה מאוד שרותי ואכפתי. בעל המקצוע אליו הוא העביר אותי היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
א. פ. מתן.
משוב: 21/08/2016
תיאור השירות:
סידור ארון תקשורת, תיקון מערכת אזעקה, תיקון מערכת מצלמות ותיקון מרכזיית תקשורת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע עם עוד בחור. שניהם מקצוענים. סדרו הכל לשביעות רצוני. בעלי מקצוע שנעים לעבוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ל. תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת לחצן אינטרקום בחדר נוסף.
חוות דעת:
החיבור למערכת הקיימת לא הלך בקלות מכיוון שמדובר במערכת אינטרקום ישנה. אבשלום היה סבלני והצליח בסופו של דבר לסיים את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי ובר, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת תקשורת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ש. תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שני נקודות תקשורת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל! בחור שקט, עיניני, יעיל מאד, רגוע, עובד מסודר, סבלני ,הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה למשוב, תל אביב.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מערכת תקשורת בבית לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
אם הייתי יכולה לדרג 11 הייתי מביאה 11! אפילו בעלי שלא מתלהב מאנשי מקצוע ממש התלהב מהעבודה שבוצעה! אבשלום היה ממש מקצועי ואחראי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף הורביץ, תל אביב.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
חיבור שקע של בזק לאינטרנט.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן שירות מעולה וראו שידע את העבודה, עבד בזריזות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומציון ק. תל אביב.
אשרור: 28/03/2017
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מערכת קודן.
חוות דעת:
שירות מצוין! אבשלום עשה מאמץ עילאי להגיע בשעה שהיתה נוחה לי, עשה עבודה מצויינת ויעילה, והיה אדיב! מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אלדר, תל אביב.
משוב: 01/11/2016
חוות דעת:
משקיען אמיתי וסבלני, לא עזב עד שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן זק, תל אביב.
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא גבה מחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק