מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.42
איכות 9.74
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אודי אורון, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, עשה עבודה טובה והשאיר נקי ומסודר לאחר שסיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאנה ז. תל אביב.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים מחברת SIEMENS.
חוות דעת:
הייתה בעיה במדיח שניסיתי לתקן בעצמי. מסתבר שהייתי בכיוון, אבל לא החזרתי את החלק כמו שצריך. הזמנתי אותו כדי לתקן את הבעיה, אבל הסתבר שכבר עשיתי את זה, אז הוא פשוט עזר לי להחזיר את החלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית שגב, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תנור של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, הגיע מהר ובזמן. הוא איתר את הבעיה מהר, הסביר על התנור ועשה עבודה מקצועית, הכל עובד עכשיו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית כהן, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה שהמייבש לא ייבש בכלל אז הוא ייעץ לי לבדוק את הפילטרים, ולבדוק את הצינור לראות שהוא לא עקום ושום דבר לא חוסם אותו, ולאחר שעשיתי את כל זה, המייבש חזר לעבוד מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ש. תל אביב.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה והרכבה מחדש של חלק במכונת כביסה Miele.
חוות דעת:
היה מעולה! תא המרכך של מכונת הכביסה היה נשאר מלא מים אחרי סיום הכביסה. יוסי איתר מייד שחסר חלק קטן של המכונה ובגללו המים לא מתרוקנים. החלק עצמו יכול היה לעלות לא מעט, הוא לא התעצל, חיפש בחדר המכונה ומצא את החלק האבוד והרכיב אותו חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנג'י סינגר, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע מתי שאמר ובדק את המכשיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניצן הורוביץ, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא היה אמין, אמר מראש מה כנראה הבעיה וצדק, אמר את המחיר מראש והגיע אליי פעמיים. הוא הבין שהבעיה בכרטיס האלקטרוני אז הוא לקח אותו לבדיקה והחזיר אותו מתוקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ת. תל אביב.
משוב: 25/09/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליסה דודזון, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
שיחרור נעילה בתנור.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הוא ניסה לפתור את זה בטלפון ללא הצלחה, בסוף הוא הגיע וסידר את זה. היה מאוד נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית הילדסהיים, תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של בוש כולל החלפת חלק, וכן תיקון של מדיח כלים כולל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא הצליח לתקן והיה ממש בסדר. הוא היה אמין, הוגן ומקצועי. התיקון של המדיח היה יותר מורכב והוא הגיע 3 פעמים עד שבסוף התיקון הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2950 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק