העבודה הייתה מרוכבת. הוא עשה את העבודה בצורה מסודרת ויפה. אני מרוצה מאוד מהשירות וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן תל-דן, מעלה אדומים.
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
הכנה לחיבור מדיח כלים שכללה חיבור ברזים, החלפת מיקום הניקוז בכיור וקדיחת חורים מתאימים בארון.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הוא הגון, וישר. אומנם הוא היה קצת יקר בעיניי אבל הוא בעל מקצוע מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופק כהן, ירושלים.
משוב: 11/04/2022
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים שכללה התקנת ברז וחיתוך עץ.
חוות דעת:
היה בסדר גמור אבל המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
אור ר. כוכב יאיר.
משוב: 16/03/2022
תיאור השירות:
קילוף עץ שקוע כהכנה להתקנת מדיח כלים והחלפת ברז וסיפון במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר. העבודה הייתה צריכה גמישות מחשבתית ולקח לו קצת קצת זמן להתגבר על זה אבל בסוף הוא פתר את התקלה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיה הורוביץ, ירושלים.
משוב: 05/11/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. הוא הגיע כמו שאמר, עשה עבודה נקיה ומסודרת והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
משה סיני, ירושלים.
אשרור: 29/04/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ האמבטיה שכלל החלפת חרסינות וכלים סניטרים.
חוות דעת:
הכל התחיל יפה מאוד, הוא עבד מאורגן וטוב, היה צריך לעשות כמה תיקונים והסכמנו לשלם לו חלק מהכסף לפני, הוא נעלב ואמר שמזלזלים בו ולא סומכים עליו שיחזור, בסוף הגיע ועשה את כל התיקונים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
ישי הולנדר, ירושלים.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, מצא פתרונות יצירתיים ונשאר עד שבדק שהמדיח עובד. הוא גם היה אדיב ונעים ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם פרידמן, מבשרת ציון.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור וברז.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי גרינשפן, בית נקופה.
משוב: 25/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במחלק מים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא נחמד ועשה את כל העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
שאלות ותשובות עם אליהו
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.