השירות היה מצוין, היה הכול בסדר, עשה עבודה טובה ותני לו עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי בצלאל, מבשרת ציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת ובכיור.
חוות דעת:
אליהו היה אחלה, המחיר היה נראה הוגן מאוד והוא הגיע בזמן. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אפנזר, מבשרת ציון.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה פשוט חבל הזמן! אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה מהעבודה. השירות מעולה והמחיר טוב. הוא בא לפתוח סתימה עצבנית בכיור ועבד בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי פ. מבשרת ציון.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה ליבליין, מבשרת ציון.
משוב: 15/08/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בין השירותים למזדרון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הוד שילו, ירושלים.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד ביעילות ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פארן צפריר, תל אביב.
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כנרת כ. בנימינה.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
הוצאת הסקה ופתיחת סתימה בצינור המים.
חוות דעת:
קבענו ליום חמישי, הוא אמר שהוא יכול להגיע מהרגע להרגע. הוא הגיע, ראה את העניין, אמר מה זה וכמה זה יעלה. הוא הסביר שאם נרצה לבצע את העבודה נצטרך לתאם שוב. היה קשה לתפוס אותו, התקשורת לא הייתה פשוטה. היה הרבה לכלוך מסביב, הוא השאיר אחריו מבולגן. הוא ראה שיש נזילה נוספת ובחר לא לבצע את העבודה באותו רגע, הוא לא אמר שיבוא בפעם אחרת או איפה הבעיה. הוא השאיר שני חורים בקיר, לא רצינו תנור חדש אבל הוא לא הציג שזה מה שיהיה אם לא נתקין חדש. ההתנהלות שלו בעיניי לא הייתה נכונה ולא קיבלנו מענה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
שמש ד. ירושלים.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.