שירות מעולה ממש! הוא הגיע כבר באותו היום שדיברתי איתו, אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר עברי, ירושלים.
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת חלקים באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
בא, עשה את העבודה ונראה שהיה בסדר. עבודה טובה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני סלומון, ירושלים.
משוב: 30/03/2023
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה לאסלה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יהודה עמי, ירושלים.
משוב: 21/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גומיות וצינור באסלה.
חוות דעת:
היתה נזילה באסלה, אישתי היתה איתו, הוא היה בסדר, אדם מבוגר קצת שהיה נחמד, הגיע פעמים, פעם ראשונה לראות את העבודה והיה קצת בלגאן בבית אז לא יכל לעבוד אז חזר שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קינדו אצ'נפה, ירושלים.
משוב: 15/03/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בחיבור בין אסלה לקיר בשתי אסלות עם ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה טוב ומעולה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
יוסי נ. ירושלים.
אשרור: 29/11/2022
משוב: 30/09/2022
תיאור השירות:
איטום לעצירת ריח רע מהאסלה.
חוות דעת:
הגיע מהר, אבחן את הבעיה- ריח רע מהאסלה וטיפל במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעין מנור קט, ירושלים.
אשרור: 24/11/2022
משוב: 18/09/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה. היה שירות מצוין, הוא חזר גם כשהבעיה לא הסתדרה. קצת יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו לוי, ירושלים.
משוב: 02/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות באסלה ואמבטיה.
חוות דעת:
קיבלנו שירות טוב מאוד. הגיע, עשה את העבודה יפה ולקח מחיר נמוך לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.