מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.69
מחיר 9.40
איכות 9.56
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבנר פלק, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת קו מים לבית.
חוות דעת:
הייתה חוויה לא טובה. דבר ראשון הוא קדח במקום לא טוב וגרם לנזילה במרתף, לקח לו כמה שעות לפתור את הבעיה שהוא בעצמו גרם. דבר שני היה צורך להאריך את המפלג והוא לא ידע איך מחברים את הקו ואיך מאריכים ועשה את זה בצורה לא נכונה. בנוסף הסכום שלקח היה פי 2 מההצעה הראשונית כנראה בעקבות כל הנזקים והעבודה הקשה שהוסיף לעצמו. הרגשתי שהתקשורת לא טובה וכל שאלה ששאלתי אותו הוא ענה "אני לא יודע" זה לא מקצועי בכלל, ההתרשמות שלי לא טובה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
1
יחס
1
0
כללי
גירסאות
סגור
יניב גבאי, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
אחי נכח בבית בעת הטיפול בתקלה. היה נדרש מאמץ להוריד את הניאגרה כלפי מטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית גולן, ירושלים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור אבא שלי והוא אמר שהיה מקסים! אליהו הגיע ממש מהר, עשה את העבודה צ'יק צ'ק, לקח מחיר הוגן והרבה פחות ממה שאבא שלי ציפה והוא היה מאוד מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר ב. ירושלים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ק. ירושלים.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מטר, ירושלים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ראשית של בניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מהיר, הוגן וגבה מחיר טוב. הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז אילון, ירושלים.
משוב: 07/09/2019
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. הגיע מהר, עשה עבודה מקצועית, טובה ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן למברגר, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפה וחיזוק סיפון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שלחתי לו תמונה לפני שהגיע, הבין מה הבעיה, סיכמנו מראש על המחיר ולא היו הפתעות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי הולנדר, ירושלים.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, מצא פתרונות יצירתיים ונשאר עד שבדק שהמדיח עובד. הוא גם היה אדיב ונעים ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי פרץ, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועבד בצורה נקייה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 264 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק