מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.73
מחיר 9.45
איכות 9.62
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי גלמן, ירושלים.
אשרור: 14/07/2020
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה,צנרת וניאגרה.
חוות דעת:
מבחינתי היה שירות מצויין. קודם כל הוא בא לפניי ונתן הצעת מחיר. הוא היה נשמע נחמד. ואחרכך הוא קבע עם הדיירים שלי, בא בזמן ואפילו קצת לפניי. עבד כמה שעות טובות ועשה עבודה טובה. גם לא היה לחוץ מבחינת התשלום ולכן התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף בן דוד, ירושלים.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, מהיחס והמחיר. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו, נתן מענה מהיר ובדק הכל מסביב כשסיים את העבודה. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי גוטגליק, ירושלים.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיר ש. ירושלים.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! אליהו היה זמין בהתראה קצרה מאוד, איתר את התקלה במהירות ובמקצועיות פתח ושחרר את הסתימה לשביעות רצוני. הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ מרכוס, ירושלים.
אשרור: 15/06/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בבניין.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! איתר את התקלה ופתר אותה על המקום! אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עלמה מיסדרחיס, ירושלים.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
שלחנו לו תמונות של הנזילה, הגיע והחליף את כל הסיפון בעקבות בעיה רצינית שהייתה והיה יצירתי בפתרון. אדיב, שירותי והוגן. בנוסף ביקשנו ממנו להגיע עם מסיכה וכפפות בעקבות הקורנה והוא עשה זאת בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם איינר, ירושלים.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת סיפון עבור כיור רחצה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עם מסכה וכפפות לפי ההנחיות של משרד הבריאות בתקופת הקורונה. עשה מה שצריך, נתן מחיר הוגן ויש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עזרא, ירושלים.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז במטבח הבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי א. ירושלים.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 02/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה סיני, ירושלים.
אשרור: 29/04/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ האמבטיה שכלל החלפת חרסינות וכלים סניטרים.
חוות דעת:
הכל התחיל יפה מאוד, הוא עבד מאורגן וטוב, היה צריך לעשות כמה תיקונים והסכמנו לשלם לו חלק מהכסף לפני, הוא נעלב ואמר שמזלזלים בו ולא סומכים עליו שיחזור, בסוף הגיע ועשה את כל התיקונים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 360 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק