מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טל ק. הרצליה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שמוליק הציל אותנו! הגיע אלינו מהר מאוד, היה ממש נחמד ואדיב ופתר לנו את הבעיה בזריזות וביעילות. גם המחיר שלקח היה הוגן ביותר לטעמנו. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל בניאס, הרצליה.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, התקשר לוודא שהכל בסדר אחריי כמה זמן, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי צ. תל אביב.
משוב: 24/07/2016
תיאור השירות:
תיקן מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין, בתחילה חשב שזה קלקול מסוג אחד ולאחר התיקון התברר שזה יותר רציני ובכל זאת תיקן במקום בנועם ובמקצועיות. ממליצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס רוזנטל, כפר סבא.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל והחלפת קבל במזגן מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה אמין מאוד ועשה רושם מאוד מקצועי. הוא עלה לגג ואם הוא היה אומר לי שהמזגן הלך, אפילו לא הייתי מפקפקת, כי המזגן כבר בן 17 שנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר דרוק, רעננה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
שמוליק היה ממש מקסים ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ד. רמת גן.
משוב: 28/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, הגיע מהר כמו שהבטיח, נתן שרות מקצועי ואדיב והמזגן חזר לקרר. הוא היה הוגן במחיר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי א. הוד השרון.
משוב: 18/01/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא ישר עלה על התקלה, יש חוסר בחלקי חילוף אז הוא סידר בצורה אחרת ובכך חסך עלויות של חלקי חילוף, בעתיד אני אדע אם התיקון היה טוב או לא.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ג. ק. חיפה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מ. א. רעננה.
משוב: 23/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מאוורר וניקוז במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נחמד, טיפה יקר אבל מקצועי מאד .
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ב. תל אביב.
משוב: 18/06/2017
תיאור השירות:
תיקון קונקטור פיקוד במזגן מרכזי.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק