מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.16
זמנים 9.35
מחיר 8.45
איכות 9.20
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סמדר סלע, רמת גן.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון חוט בתריס גלילה.
חוות דעת:
אחלה! הוא הגיע עם שותף וביחד הם תקתקו את העבודה בצורה מקצועית, היו נחמדים, אדיבים וגבו מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבנר א. רמת גן.
אשרור: 14/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסים וידיות תריסים כולל החלפת גלגלים ותיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי ותקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת גדור, רמת גן.
אשרור: 07/12/2016
משוב: 06/10/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס ידני.
חוות דעת:
התיקון בסדר גמור
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבנר בר-לב, גבעתיים.
אשרור: 09/11/2016
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד מקצועי והגיע בזמן אבל הוא היה יקר. הזמנתי אותו שוב למרות המחיר, הוא איכותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה המר, רמת גן.
משוב: 31/08/2016
תיאור השירות:
תיקון מספר תריסי גלילה ותריס שלבים גדול.
חוות דעת:
הם עשו את העבודה בסדר, הגיעו בזמן והמחיר היה מה לפי מה שקבענו מראש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גילה ק. רמת גן.
אשרור: 11/09/2013
משוב: 21/09/2012
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה.
חוות דעת:
בעל מקצוע אמין והוגן. סיכם איתי את המחיר מראש והגיע בזמן שקבענו. הוא לא זול אבל הוא עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר ס. גבעתיים.
משוב: 25/07/2013
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי תקלה בתריס ידני.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הגון, אמר לי בטלפון שחבל על הכסף של עלות הביקור, הסביר לי דרך הטלפון מה לעשות ובאמת התקלה הסתדרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳קי לוי, רמת גן.
משוב: 26/02/2013
תיאור השירות:
תיקן תריס חשמלי של חלון 4 מטרים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!הוא נחמד,בחור חברותי ועשה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן שניידר, גבעתיים.
משוב: 13/08/2012
תיאור השירות:
החלפת 2 תריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
היה מצוין! אני רוצה לתת לו שבחים גם לגבי השירות, גם לגבי המחיר וגם לגבי ההענות לבוא שוב לבדוק. הוא מאה אחוז ומומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי ווייץ, כרמיאל.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
הרכבת חלון שתי כנפיים במקום חלון קבוע גדול.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה מקצועית, נקייה ומהירה. תוך פחות מחצי שעה הצוות פרק את השמשה בשלמות והרכיבו במקומה חלון שתי כנפיים וסגרו מסביב עם חומר אטימה. דבר כזה רואים רק בסרטים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק