מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.09
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.26
זמנים 9.47
מחיר 8.54
איכות 9.29
דירוג כללי 9.09
התפלגות

מחושב על 75 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל כץ, תל אביב.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריסים שלבים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה מקצועית, היה דייקן ולא זול לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
אורנה שיפרי, תל אביב.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה שכלל הוצאת שלבים.
חוות דעת:
שירות בסדר. בא, עשה את העבודה והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רן פישר, תל אביב.
משוב: 20/05/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! טוב מאוד, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון שוורץ, תל אביב.
משוב: 06/12/2015
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריסים.
חוות דעת:
הוא אש ואני לגמרי ממליץ עליו! הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה והמחיר שלו היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן זילברג, תל אביב.
אשרור: 11/11/2013
משוב: 06/10/2013
תיאור השירות:
החלפה ותיקון ידיות ומנעולים בתריס שלבים.
חוות דעת:
אני לא מרוצה. בטלפון הסברתי לו בדיוק מה אני מעוניין שהוא יעשה, הוא הגיע פחות או יותר בזמן אבל הרכיב לי ידיות בצבעים לא לטעמי, לא שאל ולא התייעץ. הוא ניסה כל הזמן לדחוף לי מה שיש לו בארגז והוא ביקש מחיר גבוה.
איכות
2
מחיר
1
זמנים
5
יחס
2
2
כללי
גירסאות
יערה דרומי, תל אביב.
אשרור: 20/02/2013
משוב: 18/11/2012
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ותריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר! המחיר היה ככה-ככה, העמידה בזמנים גם לא מדוייקת אבל סך הכל הוא עשה את העבודה כמו שצריך והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צביקה א. הוד השרון.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר שלבים בתריס.
חוות דעת:
דבר ראשון הרצל שלח משהו אחר שיעשה את העבודה ולא עדכן אותי בנושא - לא אהבתי את זה שהרי קבעתי עם הרצל עצמו ודיברתי איתו על העבודה. דבר שני, העובד שלו לא הגיע בזמן, הייתה בעיה בלוחות זמנים. גם מבחינת סכומים זה היה מחיר קצת גבוה עבור העבודה לדעתי. בנוסף, איכות העבודה לא טובה כי השלבים לא בצבע הנכון של השלבים המקוריים של התריס. באופן כללי העבודה מעט חפרית לדעתי. אני לא ממליץ.
איכות
5
מחיר
6
זמנים
2
יחס
8
5
כללי
גירסאות
דנה המר, רמת גן.
משוב: 31/08/2016
תיאור השירות:
תיקון מספר תריסי גלילה ותריס שלבים גדול.
חוות דעת:
הם עשו את העבודה בסדר, הגיעו בזמן והמחיר היה מה לפי מה שקבענו מראש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ש. ג. תל אביב.
משוב: 04/12/2016
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 24/09/2013
תיאור השירות:
החלפת שני שלבי תריס.
חוות דעת:
הוא לא עמד בזמן שקבענו אבל היה בסדר סה"כ.
איכות
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 75 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק