מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.85
מחיר 9.58
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צביה דוזלי, ראשון לציון.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
רמי היה עשר! אני מאוד התפעלתי מהאמינות ההגינות והמקצועיות שלו, התיקון היה מקצועי ומהיר. בעל יושרה ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון מושס, ראשון לציון.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין! רמי תיקן את לוח החשמל אחרי שחדרו אליו מים שגרמו לקצר. הוא עשה עבודה מקצועית ביותר, החליף את המפסקים האוטומטים ואת הפסים של התלת פאזי. ניתן היה להתרשם מיד שרמי הוא מקצוען אמיתי מה שנתן לי הרגשה טובה. נוסף לכך , כל התהליך התנהל בצורה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן י, ראשון לציון.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא שעה עבודה טובה מאוד! הגיע באחד בלילה כי קפץ החשמל וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ש. ראשון לציון.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית כהן, ראשון לציון.
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מפסק בלוח חשמל בעקבות דוד של חימם.
חוות דעת:
בסדר גמור, הגיע מהר, המחיר היה בסדר, מקצועי, מצא את התקלה מהר ועבד מהר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר בן ארי, ראשון לציון.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 26/11/2017
תיאור השירות:
אבחון קצר בארון חשמל ותיקונו.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרנו, היה מקצועי, אדיב ומאוד מסודר. עשה אחלה עבודה והתקשר למחרת לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה לוי, ראשון לציון.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 19/01/2016
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בבית פרטי.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד ואדיב, היה זמין וענה מהר לטלפון, אבחן את הבעיה בצורה מהירה והתרשמתי שביצע עבודה מקצועית. גם המחיר שלקח היה סביר, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניס קורול, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! אדם ממש שירותי ונחמד. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון ט. תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, החלפת 4 מתגים ותיקון בית נורה שרוף.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, רמי היה מאוד נחמד, נעים ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל מ. גבעתיים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה, התקנת לוח חשמל חדש והארקה לכל הבית.
חוות דעת:
מקצועי, נחמד, רציני, שירותי! מומלץ מאד! היה נעים לשהות איתו בזמן העבודה ועשה עבודה טובה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 479 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק