מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.63
מחיר 9.47
איכות 9.63
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל אגאג'ני, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
מכל הבחינות היה עשר, הוא היה תכליתי ומקצוען, הוגן במחיר, איתר את הבעיה במהירות, הבעיה הייתה פשוטה הקושי היה האיתור והוא עשה את זה בצורה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלית הובר יזרעאלי, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת נקודת חשמל בעקבות קצר, תיקון גוף תאורה, הרכבת מאווררים ותיקוני חשמל נוספים.
חוות דעת:
רמי היה מעולה! עשה עבודה טובה, הוא בחור מאוד שירותי, אדיב, עשה את הדברים בצורה מקצועית, הייתה לו פניות אלי, עשה כל מה שהיינו צריכים והגדיל ראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה כהן, ראשון לציון.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 08/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
רמי הגיע ממש תוך 40 דקות, פתר לי את התקלה ממש מהר ולקח מחיר הוגן. יש לו שירות עם חיוך, הוא אדיב, נעים וכריזמתי. איש מיוחד ויש לכם זכות שהוא אצלכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לוי, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית שנגרם עקב חוט שניתק.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, איש טוב, אחלה בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי חולי, ראשון לציון.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
אדם מקצוען, הגיע בזמן והסביר על הכל. איתר את התקלה במידי, היה נחמד וגבה מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה דוזלי, ראשון לציון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
רמי היה עשר! אני מאוד התפעלתי מהאמינות ההגינות והמקצועיות שלו, התיקון היה מקצועי ומהיר. בעל יושרה ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מור, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בחדר שינה.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, רמי איש אדיב, נעים והוא הסביר בדיוק כל צעד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן ל. ראשון לציון.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בסלון.
חוות דעת:
איש נחמד מאוד והוא נתן שירות מצוין. פשוט חשמלאי מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה טוב ואיכותי. עזר לנו מאוד ולא לקח הרבה כסף. אנחנו ממש מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן עמיר, ראשון לציון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במנורות במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא בן אדם מקצועי, אדיב וסימפטי, לקח מחיר הוגן ועשה הכל על הצד הטוב ביותר. אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 816 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק