מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
רמי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.69
מחיר 9.47
איכות 9.62
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוהד מלה, תל אביב.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, נחמד, הגיע מהר וגבה מחיר הוגן. הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמיר כוגבי, תל אביב.
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיך.
חוות דעת:
טיפול מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק קוסטי, תל אביב.
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
תיקון שקעים מסוגים שונים ובעיות שונות.
חוות דעת:
היה נהדר! הפיץ אור בבית בידיו וחיוכו. אילתר תיקונים למכסים, לנורות ולחוטים ובקיצור עשה מלא דברים, ובצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר. איש נהדר ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן כהן, תל אביב.
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
החלפת שני גופי תאורה ותיקון מספר גופי תאורה נוספים כולל תיקונים קטנים בבית.
חוות דעת:
היה מקסים! ברמת התיאום איתו לפני שהגיע היה זמין כל הזמן וממש מותק. לגבי ההגעה עצמה בחור ממש נחמד ואוירה טובה, עשה את כל העבודות שהיה צריך והיה סופר מקצועי וגם עשה תיקונים קטנים אחרים על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם ג. תל אביב.
אשרור: 11/10/2020
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודת בזק.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה גדעוני, תל אביב.
משוב: 08/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בכל הדירות בבניין ותיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
רמי היה בסדר גמור, עשה את הבדיקה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית שניר, תל אביב.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, רמי סיים את העבודה בזריזות ועשה הכל בצורה יעילה ומקצועית. לדעתי התמחור היה גבוה למרות שהסכמתי לו. מאחר והייתי זקוקה לפתרון במיידי והוא היה זמין באותו רגע שכרתי את שרותיו.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר אצובל, תל אביב.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
העבודה הייתה עבור שכן שלי שדובר אנגלית אז כל השירות היה בשפה האנגלית. היה פחת שקפץ פעם אחרי פעם וקיצר, בוצעה הגעה מהירה ושירות לשביעת רצון הלקוח, המחיר הוגן לדעת השכן, רמי בחור נחמד והכל היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל א. תל אביב.
אשרור: 01/10/2020
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמל לאחר קידוח במקום לא נכון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה מקסים, אדיב ומתחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה גונדרס, תל אביב.
משוב: 30/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי.
חוות דעת:
רמי דיבר איתנו כל השבת בטלפון והיה מקסים ושירותי ובמוצאי השבת כבר הגיע. ניסה להבין מהיכן נובעת הבעיה, אבל בסוף לא הצליח.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 840 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק