מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.97
מחיר 9.80
איכות 9.91
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון פטימר, באר יעקב.
אשרור: 09/08/2020
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
סיוע טלפוני שפתר בעיה בדוד שמש.
חוות דעת:
הדוד לא חימם. שוחחנו בטלפון והוא הנחה אותי איך לעלות על הבעיה. מסתבר שהברז שהוביל מים לוד שמש, מחוץ לבניין, היה סגור. הוא היה כל כך ישר. מיד אמר לי "אתה לא צריך מישהו שיבוא אליך הביתה", וחתך לי את העלות של ביקור טכנאי. מלך, אין הרבה אנשים כאלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה קורן, כפר סבא.
אשרור: 09/08/2020
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש וניקוי הקולטים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שוורדלין, קרית אונו.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של דוד שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה עד השמיים! הוא נתן מחיר הוגן, והסכים לקחת תשלום רק שבוע לאחר שנעשתה העבודה, כדי שיוכל לוודא שהעבודה נעשתה כמו שצריך והכל פועל. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון עינב, רחובות.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קייט, מודיעין.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל מחברת נמרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
הכל היה עשר, אדם מקצועי, עמד בזמנים ועשה עבודה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ב. גבעתיים.
משוב: 03/08/2020
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב מרום, רחובות.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין, הצוות שלו הגיע בזמן, עבד בצורה נקייה ומהירה, היו אמינים ונתנו שירות טוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי אהרון, גדרה.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
היה מעולה! יחס טוב ושרות מעולה, דיברתי איתו בטלפון והיה אדיב, שלח את הפועלים שלו והם עמדו בזמנים, הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני אמירה, ראשון לציון.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד במערכת חימום מרכזית.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד אדיב והוגן. הסביר לי מראש את מהות העבודה והתחייב לא לגבות תשלום עד שנוודא שהכל פועל כשורה. העבודה בוצעה בפרק זמן של שעה וחצי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רונן, בני עטרות.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת נימרוד, כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא היה חד כתער, רואים שהוא יודע את העבודה. הוא הגיע עם עובדים שלו והם עשו עבודה מהירה מאוד והכל היה בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3287 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק