מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.98
מחיר 9.84
איכות 9.97
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לב קושניר, רחובות.
אשרור: 23/09/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש דולף.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן גל, גבעת שמואל.
אשרור: 22/09/2020
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מאה אחוז, הוא נתן שירות וחס מצוין, היה זמין עשה עבודה טובה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה דוארי, חולון.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
בסדר גמור, מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
בלהה אלון, מודיעין.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט לדוד שמש.
חוות דעת:
צביקה ענה במהירות לטלפון, הסביר את התהליך. שלח צוות באותו יום שנתן שירות מהיר ואיכותי. צביקה התקשר אחרי כמה ימים לוודא שהכל בסדר וכמו שאמר מראש, התשלום מתבצע רק שבוע אחרי ההתקנה אחרי שרואים שהקולט החדש עובד היטב. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור בר-אל, פתח תקווה.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט שמש.
חוות דעת:
הצוות הגיע למחרת שיחת הטלפון. הגיעו מהר וסיימו את העבודה. צביקה החליף לי צינור ללא חיוב. חיזקו וביססו את הבסיס של הדוד. עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני שיפילבסקי, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
החלפתי דוד חשמל 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע בזמן, העבודה בוצעה בצורה מקצועית ביותר. הלוואי וכולם היו כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ליצ׳י, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנה של דוד שמש בנפח 150 ליטר של חברת נמרוד במסתור כביסה.
חוות דעת:
דיברנו עם צביקה במוצאי שבת וכבר למחרת בבוקר העובדים שלו הגיעו להתקין את הדוד. הם סידרו הכל תוך שעה, פינו הכל ועבדו נקי. צביקה לא לקח תשלום במקום אלא רק אחרי שווידא שאכן הכל עובד ואין נזילות. כיף שיש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ש. פתח תקווה.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש
חוות דעת:
היחס נפלא, והמחיר הוגן ביותר. רצה לקבל תשלום רק אחרי שבוע מהעבודה על מנת שאראה שהכל עובד כמו שצריך. נעים וסובלני, ואפילו התקשר כמה ימים לאחר ההתקנה לוודא שהכל תקין. הגיע (יותר נכון שלח את העובדים שלו) שעתיים לאחר הטלפון, מהיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלחנן חיון, מודיעין.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד! הוא עשה עבודה מהירה ומעולה. למרות שזה היה לחוץ הוא עמד בזמנים והיה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ש. חולון.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש סולארי מחברת נמרוד, בעל 120 ליטרים.
חוות דעת:
שירות מעולה , אדיב והכי חשוב - אמין! צביקה התגלה כאדם נעים, שענה בסבלנות על כל השאלות ובשקיפות מלאה. גם לאחר שהתגלתה בעיה מהמערכת הסולרית של הבניין, הוא הגיע לבדיקה נוספת לשלול בעיה מהדוד ואף היה מוכן לשוחח עם ועד הבית. את הכסף סירב לקחת לפני שיעבור שבוע ימים מיום ההתקנה ושבוודאות הכל תקין. אני מרוצה. הרגשתי שיש גב למוצר ולשירות שצביקה נותן. שאפו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3339 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק