מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.97
מחיר 9.81
איכות 9.91
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניב יס, רמת גן.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עזר לי ממש ואני מודה לו! התקשרתי אליו, הסברתי לו מה קורה לי עם הדוד והוא הסביר לי באדיבות דרך הטלפון איך לשנות את הטמפרטורה בטרמוסטט בעצמי, מה שבעצם הוביל לפתרון הבעיה שהייתה לי בדוד. אני מרוצה ממש מהשירות שהוא העניק עבורי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ב. גבעתיים.
משוב: 03/08/2020
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גפני, רמת גן.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. עשה עבודה מקצועית, היה בזמן, הכל עשר. תיקן גם דברים מעבר וסידר משהו בקולטים על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור קרול, רמת גן.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש עם 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, על הכיפאק, הוא ממש תיקתק עבודה, הלוואי שכולם היו ככה. התקשר ובדק כל יומיים שלושה לוודא שהכל טוב, ממש ממש ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שלומי, רמת גן.
אשרור: 10/07/2020
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
התקנתדוד (150 ליטר) וקולט חדשים.
חוות דעת:
היה מעולה! ביצע את העבודה ביעילות. התשלום יתבצע בעוד שבוע, על-מנת לוודא שאין בעיות ואני מרוצה. שירות מדהים ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מזרחי, רמת גן.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון דוד חשמל שהצריך כיוון של הטרמוסטט.
חוות דעת:
היה אחלה, הסביר לי מה לעשות וכך הבעיה נפתרה. לא ניצל את ההזדמנות להגיע לחינם ולא גבה תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף קוזובסקי, רמת גן.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד. הגיע להתקין, חיכה לראות שהכל עובד כמו שצריך לפני שקיבל את התשלום. בדיעבד הסתבר שהתקין לי דוד ללא שיבר, עבודה של עוד כמה מאות שקלים שהייתי בשמחה משלם לו שיעשה אותה. חבל שלא ידעתי על אפשרות כזאת, זה היה חוסך לי הרבה כאב ראש בעתיד.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביתר פינל ישראל, רמת גן.
אשרור: 18/05/2020
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור החלפת פלאנג' בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא יעץ לי מה לעשות כי לא היה לי את הפלאנג' המתאים, הוא ממש עזר לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ג. רמת גן.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב. חייב בתשלום רק לאחר שבוע לוודא שהכל תקין ועובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד אקו, רמת גן.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, אדיב, מהיר, אמין והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק