מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.71
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי מנחם, גן יבנה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת קולטי שמש.
חוות דעת:
צביקה בעל מקצוע הגון מאוד, עשה את העבודה בזמן קצר מאוד, טיפל בצורה יסודית והעלות הייתה הוגנת. הוא בהחלט תופעה חיובית כבעל מקצוע, כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועם ניר, גדרה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של קולטי שמש והחלפת מערכת חשמלית בדוד שמש.
חוות דעת:
הכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי סולימן, גדרה.
אשרור: 25/07/2017
משוב: 22/05/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולטים על גג רעפים.
חוות דעת:
כבר משיחת הטלפון הראשונה היה ברור כי מדובר באדם אמין מאוד ומקצועי מאוד שהשרה תחושה שיש על מי לסמוך (בניגוד לבעלי מקצוע אחרים שאיתם היה לי נסיון בעבר). קיבלתי הסבר ברור תוך שקיפות מלאה לגבי העבודה הנדרשת והאפשרויות העומדות בפני. הצוות שעבד היה מקצועי ואמין, הגיע בזמן שנקבע ועשה הכל כדי שאני כלקוח אהיה מרוצה. לסיכום, כמו שאומרים..."כן ירבו.."
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי זיידמן, גדרה.
אשרור: 22/03/2016
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
התקנת קולטים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב ר. רחובות.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד וקולט.
חוות דעת:
היה נחמד ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי ט. רחובות.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט חדשים של נימרוד.
חוות דעת:
בדק שהכל פיקס ולא לקח כסף. אמר שכסף הוא יקבל שבוע אחרי רק אם הכל תקין ב100%, ואכן כך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אברהמי, מודיעין.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת קולטי שמש.
חוות דעת:
השירות של צביקה היה מצוין וגם לוח הזמנים, נראה שגם מבחינת המקצועיות. ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סער ט. רחובות.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת קולט.
חוות דעת:
היה מקצועי, מדייק בזמן, מתקשר כמובטח וזמין לכל שאלה. הצוות שלו הגיע בזמן שהובטח (הקדימו ברבע שעה וסיימו שעה לפני הזמן). צוות מקצועי שניכר שיודע לזהות בעיות ולפתור בעיות. זריז ויעיל. בהחלט מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה י. חיפה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת קולט חדש.
חוות דעת:
היה מדהים! קראתי לצביקה בעקבות בעיה של קולט ושל חוסר בזרימת מים חמים (בעית אבנית). צביקה הסביר לי הכל על התהליך בטלפון ולמה הוא חושב שהקולט לא עובד - ענה ביסודיות לכל שאלה ששאלתי. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו. ביצע עבודה בצורה יוצאת מן הכלל ואמר שאשלם רק אחרי שבוע בו נראה שההתקנה הצליחה ויש מים חמים. שלא כמו אחרים - צביקה באמת בא לתת שירות מצוין - נדיר מאוד בתחום הזה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוסטה זלצר, רחובות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש כולל קולטים.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2970 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק