מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.96
מחיר 9.82
איכות 9.87
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נסי חרון, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה לי פיצוץ בקו מים שמוביל מהקולט לדוד למעלה. ראיתי הרבה המלצות על צביקה. התקשרתי אליו והוא ענה מהר, דיברנו קצת על מהות התקלה, הוא אמר שיש בעיה עם הקולט ואני הבנתי שהדוד ישן. קיבלתי מענה מהיר, תוך שעתיים הם פתרו את העניין. הייתי מרוצה, גם מהשירות וגם מההסברים. המחיר לדעתי מחיר הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון מוטי, תל אביב.
אשרור: 13/06/2020
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל של חברת נמרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מדהים! נתן שרות מצויין ועמד בלוח הזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד א. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן, 50 ליטר.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, הגיעו שני פועלים שלו בזמן, למחרת בא בעצמו לפתור עוד תקלה קטנה, הוא נחמד מאוד, מקצועי ואמין, אמר לי שלא גובה תשלום עד שאני רואה שהכול עובד כמו שצריך, אני מרוצה וממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כהן, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור של דוד.
חוות דעת:
היה חור בצינור שיצא מהדוד, שלחנו לצביקה את התמונה והוא אמר שאין ברירה במצב זה אלא להחליף. הגיע במהירות, החליף והיה בקשר כל השבוע לוודא שהדוד בסדר, מאוד מקצועי, אדיב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ר. תל אביב.
אשרור: 16/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל 120 ליטר.
חוות דעת:
צביקה נתן מחיר הגון, הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ל. תל אביב.
משוב: 13/04/2020
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית טל, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
איש מקצוע הגון ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק תמם, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
צביקה עשה עבודה טובה, נתן שירות אמין, ישיר והמחיר הרגיש לי הוגן. לגבי העמידה בזמנים אני לא יכול לשפוט, כי ביום שנקבע העובדים שלו נכנסו לתאונת דרכים אז הם לא הגיעו.
איכות
10
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא עבאדח, תל אביב.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי דוד.
חוות דעת:
צביקה היה אדיב, סבלני, הבין את הבעיה ונתן פתרון ממוקד, עזר לי מאד והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי רומן, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיעו שני עובדים שלו, הגיעו בזמן, תקתקו עבודה והכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3239 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק