מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סלבה
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.77
מחיר 8.95
איכות 9.64
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב קאפח, רמת גן.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מצוף באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צחי קרת, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
סלבה היה מצוין! הוא הגיע בשבת תוך שעה מהרגע שדיברנו ועשה הכל במהירות. הוא אמנם לקח מחיר גבוה אבל זה היה רק בהתחשב ביום עצמו. הוא היה שירותי וזמין, דאג להיות איתי בקשר בשביל להסביר מה הוא עושה ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן י. תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת העבודה, היה נחמד והכל אבל מבחינת שקיפות ומחיר על הפנים, דיברתי איתו בטלפון לפני והוא אמר לי כמה זה יעלה בערך במידה וזה יכלול משהו מסוים, ואחרי העבודה אמר לי מחיר גבוה מאוד בעיניי, הוא אמר שזה בגלל החלקים שהם יקרים, אחרי שהוא הלך בדקתי באינטרנט וראיתי שזה לא המחיר. התקשרתי אליו והוא אמר שהוא הגיע ביום שישי, אבל לפני זה הוא לא ציין את זה. יצא שהוא לא היה אמין, החוויה שלי הייתה לא טובה.
איכות
8
מחיר
2
זמנים
8
יחס
9
6
כללי
גירסאות
איה שושן, חולון.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
קודם כל היה זמין מעכשיו לעכשיו, הגיע בזמן שקבענו, אבחן ופתר את הבעיה, היה מאד אדיב, הסביר את התהליך והשאיר נקי אחריו. בסה"כ היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אסלה ותיקון נוסף בצינור.
חוות דעת:
סלבה ביצע את העבודה באופן מקצועי. בסיום העבודה דאג לנקות את האזור. הוא אדם נעים, הוגן ונחמד. הפתיע אותי והגיע אפילו לפני הזמן. תודה סלבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה סווירי, הרצליה.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת בין הקיר לאסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. היה קצת יקר לטעמי אבל לא שונה מהמחירים בשוק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. נ. תל אביב.
אשרור: 05/09/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
איטום נזילות בשתי אסלות (בין האסלה לצינור הניקוז) וקיבוע אסלה מתנדנדת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין. זמינות גבוהה (למחרת ההתקשרות), הגיע בדיוק בזמן, עבודה נקיה ומדויקת, באדיבות ונועם. מחיר הוגן ואף נמוך (בהשוואה לבעל מקצוע נוסף). ביצע איטום נוסף "על חשבונו".
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה רוזנטל רוזנטל, רמת גן.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת בין המטבח לחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ועשה את העבודה נפלא! הגיע עם עוזר ביום שישי ועשה את העבודה בלי הרבה בעיות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר לויפר, רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב של הבניין.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל! ביום שבת התגייס והגיע להציל את המצב! אדם נחמד יסודי, אפילו עזר לגרוף את הלכלוך בדירה והמחיר הוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מירקין, רמת גן.
משוב: 28/07/2019
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק