מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.34
איכות 9.89
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חנה שרון, ראשון לציון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר שרותים.
חוות דעת:
גיא היה טוב, היה לנו פיצוץ צינורית ברז בכיור שרותים והוא הגיע להחליף אותו, עשה עבודה טובה, לצערי לא הייתה לו בחירה גדולה של ברזים אז היינו צריכים להתפשר על אחד שאנחנו פחות אוהבים אבל הגיע בזמן, התייחס יפה, נחמד ואני מרוצה ממנו סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף בטיטו, ראשון לציון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה ואיטום המקלחון עם סיליקון.
חוות דעת:
השירות היה על הכיפאק, גיא היה מאוד אדיב, נחמד והגיע בזמן.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ויילנר, ראשון לציון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיח סתימה מסובכת בעזרת מכשור חשמלי.
חוות דעת:
גיא היה מצוין! ממש יוצא מן הכלל! אני לא מאמין שיש אינסטלטורים כאלה. הוא עמד בזמנים, עמד במילה שלו ויש לו יכולת התייעצות בלי לדחוף דברים מיותרים. הוא ניקה את אזור העבודה שלו שגם אשתי הייתה מרוצה והוא פתח את הסתימה בלי לשבור קירות. בחור על הכיפאק, אני מאוד ממלית עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור דידיק, ראשון לציון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי צינור בניאגרה.
חוות דעת:
גיא הסביר לי טלפונית איך לסדר את הברגים בניאגרה והכל הסתדר, הוא נשמע לי מקצועי ונחמד, הכל מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אייזנמן, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. שירותי, מקצועי ואדיב. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שושני שושני, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2019
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורי רייזלר, ראשון לציון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי בן סימון, ראשון לציון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה עם ניאגרה גלויה בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים. הוא היה אדיב, נאמן, ישר והוגן. הוא בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רגב גולן, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה שגרמה לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מאוד מקצועי ונחמד והיה נעים לעבוד איתו. הוא היה זמין והגיע תוך חצי שעה, תיקן הכל בשעתיים ולקח מחיר הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי צפדיה צפדיה, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2019
חוות דעת:
בחור מקסים, יודע את העבודה, מקצועי ומאוד נחמד. מסביר בדיוק מה צריך לעשות. ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1216 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק