מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אבי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.79
מחיר 9.49
איכות 9.69
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעל סמנקביץ, רמת גן.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
ניקיון ארבעה וילונות בגודל 6*6.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! היה נחמד, אדיב, הגיע בזמן והיה זמין. המחיר היה הוגן. ממזמן לא הייתי ככה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן גליני, גבעתיים.
אשרור: 06/10/2015
משוב: 27/02/2014
תיאור השירות:
ניקוי של שתי ספות.
חוות דעת:
בעיקרון היה טוב, עשה עבודה טובה, נקי! קבענו שעה והוא הגיע בזמן! זה שירות יקר אבל הוא לא היה יקר יותר מאחרים. אני מרוצה ממנו בסך הכול, הוא עשה עבודה טובה והסביר כל מה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבית ג. רמת גן.
משוב: 25/12/2014
תיאור השירות:
ניקיון של שטיח גדול.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים! מגיע לו מאוד שאני אפרגן לו. קודם כל הייתי מרוצה מהיחס האישי, מהגישה, הוא בן אדם נעים והמחיר היה ממש פייר. הוא בא לקחת את השטיח מהבית והחזיר אותו. הם עשו עבודה ממש יפה לשטיח. בטוח שאזמין אותו שוב - חד משמעית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבלו סליזק, רמת גן.
משוב: 10/12/2014
תיאור השירות:
ניקוי ספה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור גרוס, רמת גן.
משוב: 06/08/2014
תיאור השירות:
ניקוי 3 שטיחים.
חוות דעת:
כבר בטלפון היה מאוד אדיב עם סבלנות ונתן את כל המידע, אחרי זה הוא בא ראה את השטיחים ונתן הצעת מחיר הוגנת וסבירה. הוא עמד בזמנים, הכול היה פשוט למופת. חבל על הזמן! אפילו שטיח אחד שהיה במצב ממש רע וכמעט הלך לזבל, הוא הציל אותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל סנדר, רמת גן.
משוב: 05/02/2014
תיאור השירות:
ניקוי שטיח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה בהכל!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳ולי לבן, גבעתיים.
משוב: 02/02/2014
תיאור השירות:
ניקיון של שטיח גדול.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים ממנו. הוא עשה עבודה ממש טובה. הוא הגיע בזמן שקבענו והיה מאוד נחמד ומקצועי. הוא נתן שירות מעולה והשטיח חזר כמו חדש :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין ויינבך, גבעתיים.
משוב: 06/12/2013
תיאור השירות:
ניקוי שטיח פרסי.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר לקחת את השטיח, עשה עבודה טובה והחזיר אותו מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן ברזל, רמת גן.
משוב: 02/12/2013
תיאור השירות:
ניקוי ספה, כורסה ושני שטיחים.
חוות דעת:
הכל מעולה. הוא היה מקסים, אכפתי ונח ועשה את המקסימום. הספה יצאה ממש נקייה, הוא הצליח לנקות אותה הרבה יותר ממה שחשב. הוא נעים, ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דייב ברקוביץ , רמת גן.
משוב: 29/11/2013
תיאור השירות:
ניקוי שתי ספות של 2 ו3 מושבים.
חוות דעת:
כל מה שכתוב עליו נכון! הוא היה עשר והשירות שלו היה מעולה. הוא היה מצוין גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. הספות לפי דעתי יצאו יותר נקיות ממה שקנינו אותן לפני 8 שנים. הלוואי שכל בעלי המקצוע התקרבו לאיכות העבודה שלו. המחיר שלו לא הכי זול, הוא לא מתיימר להיות הכי זול אבל זה שווה כל שקל. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק