מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אבי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.79
מחיר 9.49
איכות 9.69
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני טובי, הרצליה.
משוב: 15/06/2014
תיאור השירות:
ניקוי 2 ספות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלה אלתרמן, רמת השרון.
משוב: 21/05/2014
תיאור השירות:
ניקוי ספה בעייתית.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! עבודה מקצועית. שירות בלתי רגיל. מנומס, אחראי ונעים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון קרן, הרצליה.
משוב: 24/01/2014
תיאור השירות:
ניקיון ספות.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש טובים, עמדו בזמנים מקצועיים אדיבים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי וילן, הרצליה.
משוב: 06/01/2014
תיאור השירות:
ניקוי 2 ספות של 2 ו 3 מושבים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הוא היה מקצועי והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסי ליפשיץ, הרצליה.
משוב: 11/03/2013
תיאור השירות:
ניקוי ספות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא התקשר כמה דקות לפני שהוא עמד להגיע. הוא אדם מאוד חביב שהסביר לי בדיוק מה הוא הולך לעשות, הוא עשה אחלה עבודה סך הכל ואני מרוצה, מרגיש נכון ולא מרגיש כאלו חיפפו בעבודה, הוא בחור לעניין ובעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד צ'רנובילסקי, הרצליה.
משוב: 22/02/2013
תיאור השירות:
ניקוי יסודי וחיטוי של שטיחים מקיר לקיר ושטיחים רגילים.
חוות דעת:
היה מצוין, הבן אדם נפלא! קודם כל הוא מקסים ואדיב מבחינה אישית, הוא גם אמין, מדויק, מקצועי מאוד ועושה עבודה נהדרת. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו. אני גם לוקח אותו כנראה לעבודה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה פומרנץ, הרצליה.
משוב: 10/02/2013
תיאור השירות:
ניקוי של שתי ספות.
חוות דעת:
הכל היה 100%, הוא היה כמה שעות טובות כדי שהעבודה תתבצע. באמת היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי ג. הרצליה.
משוב: 06/12/2012
תיאור השירות:
ניקוי ספות 3+2+1.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, בדיוק בשעה שקבעו. היה מאוד נחמד. הוא ניקה ממש יפה. הספות יצאו ממש כמו חדשות. אני גם הוצאתי לו עוד כיסאות משרדיים של הילדים והוא ניקה אותם בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה שטיין, הרצליה.
משוב: 13/03/2012
תיאור השירות:
ניקוי שטיח שהוצף.
חוות דעת:
הוא היה מקסים בהכל. גם בחיר וגם בשירות, הוא היה דייקן, הוא הודיע חצי שעה מראש מתי הוא מגיע והשאיר לי מתנה קטנה בסוף העבודה :) פשוט מקסים, אין לי מילים. הוא גם היה מאוד אמין אפילו לא ביררתי על עוד בעלי מקצוע, ישר בחרתי בו. זה היה ניקוי מאוד לא פשוט והוא עשה את זה בצורה מעולה ויצאתי מאוד מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל סמנקביץ, רמת גן.
משוב: 20/04/2017
תיאור השירות:
ניקיון ארבעה וילונות בגודל 6*6.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! היה נחמד, אדיב, הגיע בזמן והיה זמין. המחיר היה הוגן. ממזמן לא הייתי ככה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק