מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.75
מחיר 8.85
איכות 9.53
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רן ה. קרית אונו.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת גלויה לאסלה ותיקון מנגנון הניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, מקסים ומקצועי. אני נותן לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיקי חי, גני תקווה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מתקן הדחה בשירותים.
חוות דעת:
דניאל היה אחלה, נתן יחס נחמד, הייתי מרוצה מזה שהגיע בזמן, היה מעולה ומגיע לו עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה בן דרור, קרית אונו.
אשרור: 25/10/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
יצירת מעקף בצנרת בגינה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נעים הליכות, חביב ועשה עבודה יפה. הוא פתר את הבעיה, הסביר כל מה שצריך ולדעתי המחיר היה טוב. היה מאוד כיף לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל נמירובסקי, קרית אונו.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה תלויה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, דניאל היה נחמד, הוא דיבר לעניין אך המחיר היה לטעמי קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורון בר, קרית אונו.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלחץ מים שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר גרון, קרית אונו.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה באמבטיה ותיקון של נזילה נוספת במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עליי רושם טוב, נראה שהעבודה בוצעה בצורה מקצועית הוא הגיע בזמן שקבענו וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו חולי, קרית אונו.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה ובכיור ואיטום הצינור בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
אחלה שירות! דניאל הגיע בזמן ותקתק את העבודה ואפילו עשה עבורי בדיקות ותיקונים נוספים. הוא סידר את הבעיות שהיו, ועכשיו כלום לא מטפטף והכל מצויין. ביררתי גם את המחיר ועשיתי השוואה, ודניאל בהחלט הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן הרץ, קרית אונו.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מסובכת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מאוד נחמד. הגיע בזמן, היה זמין, פתר את הבעיה והסביר לי על מה שהוא עושה. הוא מכיר את הבניינים באזור שלי שהם עקומים ממש ואמר שאין הרבה כאלה שמכירים והוא הוכיח את זה. הסתימה הייתה מסובכת, היה צריך לפתוח אותה מהצד והספירלה לא נכנסה אז הוא השתמש במן פומפה מיוחדת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
היבה שחות, קרית אונו.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 13/11/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד ומקצועי, פתר את הבעיה והמחיר לא היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדי ק. קרית אונו.
אשרור: 22/09/2018
משוב: 24/08/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות. הוא הגיע מהר, נראה שעשה עבודה טובה והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 966 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק