מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.73
מחיר 8.81
איכות 9.65
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון כהן, ראש העין.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שסתום אל חוזר במד מים.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד וידע מה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יגאל סמש, אורנית.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, פתיחת קיר והחלפת קטע צינור שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מקצועי וזמין, לדעתי הוא לא זול וגם אישתי לא אהבה את הניקיון שהשאיר אחריו, אבל מבחינה מקצועית הוא פתר את הבעיה ,היה דייקן, ועמד במילתו. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלעד יצחק, ראש העין.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת ושירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בשעה שקבענו, עשה את העבודה בצורה מקצועית, לקח מחיר הוגן והיה מאוד אמין. הוא בחור מאוד סימפטי, נחמד ואקח אותו גם בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד קדם, ראש העין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן יחס טוב. לדעתי המחיר שהוא גבה היה גבוה מידי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
נחמה ז. ראש העין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ותיקון ברז אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, חיפש ומצא פתרונות, היה נעים אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי דגן, ראש העין.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
כשהוא הגיע בפעם הראשונה הוא לא הצליח לתקן את הבעיה ולכן היה צריך לחזור שוב לתקן וכרגע נראה שהבעיה נפתרה. בסך הכל אני מרוצה אבל חבל שהוא לא הצליח לתקן את הבעיה מלכתחילה, חוץ מזה הוא היה נחמד וסימפטי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ענת טוקר, ראש העין.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
דניאל עבד נקי, התקשרתי ואמרתי לו שאני צריכה אותו דחוף והגיע תוך כמה שעות אבל הבעיה היחידה שהוא לא הצליח להחזיר את הדלת מתחת לכיור, לא נראה לי מקצועי כל כך ושאני סוגרת את הברז נשאר טפטוף מים, הוא טוען שככה זה אמור להיות. סך הכל אני לא מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גלית אשכנזי, ראש העין.
משוב: 25/06/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון וקסלר, אורנית.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודה של ביוב בתוך הבית.
חוות דעת:
הוא מצוין. מאוד אמין, מקצועי והמחיר שהוא נתן היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר יוסיפון, ראש העין.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כאבחון למדיח שאינו מוציא מים.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 906 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק