מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.23
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.04
מחיר 9.48
איכות 9.24
דירוג כללי 9.23
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר לוי, הרצליה.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה בצינור ראשי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, זאת היתה בעיה מסובכת והוא פתר אותה. הוא היה אדיב ובסך הכל בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אברהם נודלמן, גני תקווה.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
איתור רטיבות.
חוות דעת:
השירות מאוד טוב, יסודי,המון סבלנות ואדיב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אופיר מיכלביץ, גבעתיים.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור תשתית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע פעמיים וטיפל במה שיכל לטפל. נתן מענה מהיר, הגיע מהר והיה מקצועי ולקח מחיר סביר לחלוטין לדעתי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר כרמל, רמת גן.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות באמבטיה וחדר שינה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין. הגיע ועשה בדיקה טובה, נתן דוח מסודר, הסביר הכל ונתן מידע בטלפון ובמייל, היה אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תגיל כהן, חיפה.
משוב: 27/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה מהשכנים.
חוות דעת:
מדהים מבחינת מחיר וההתנהלות מול השכנים. עשה את העבודה ברמה הכי טובה בלי מוניפולציות- עשה מה שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ג, פתח תקווה.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
איתור אינסטלציה במצלמה טרמית.
חוות דעת:
בא בזמן, בעל ניסיון במקצוע, אין ספק. נתן מענה, עשה את הכל בצורה יעילה ויסודית לא מיהר. היו בעיות טכניות שלא קשורות לאינסטלציה אלא למכשיר ולשליחת הדוח ככה שזה התעכב יותר ממה שציפיתי. אם הכל היה מתנהל במהירות שציפיתי שתתנהל אז הכל היה מצוין. כן היו עיכובים, אני לא מאוכזב אבל לא הכי מרוצה.
איכות
8
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לירון ברשטון, פתח תקווה.
אשרור: 30/01/2018
משוב: 24/10/2017
תיאור השירות:
החלפת צינורות ואיתור נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פלדמן, רמת גן.
אשרור: 14/01/2017
משוב: 13/10/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
זאת לא הייתה עבודה פשוטה ולמרות זאת הוא זיהה את מקור הנזילה ופתר אותה. הוא אחלה בן אדם. מקצוען אמיתי, יסודי ורציני ביותר. יש לי רק מחמאות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ג. כפר סבא.
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
איתור נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, בעל מקצוע מהטובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר בר-לב, גבעתיים.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 21/04/2016
תיאור השירות:
איתור נזילות בבית.
חוות דעת:
הוא שלח עובד שלו והוא היה ממש מקסים. אני מרוצה מהשירות שלו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק