מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.75
מחיר 8.98
איכות 9.64
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רות ארדון, רעננה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת מתחת לבלטות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, ממש מעולה. זאת הייתה המלצה טובה. הוא היה דייקן, אדיב, נחמד, פתר את הבעיה מהר ואני חושבת שהוא היה בסדר גם עם הכסף והכל היה באמת בסדר. הוא הגיע בדיוק בזמן, ממש עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי י. כפר סבא.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! הגיע בזמן, פתר את הבעיה לחלוטין ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שלמה, הוד השרון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת במטבח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מדהים! התקשרתי אליו, היה לי פיצוץ בצנרת במטבח ואף אחד לא היה זמין בבוקר. תיאמנו בשבע בבוקר ובשבע בדיוק הוא צלצל בדלת. הוא נתן עבודה מ-א' עד ת' ולא הלך עד שלא בדק שהכל בסדר גמור. הוא עשה בדיקה לראות אם יש עוד מקומות תקולים ועשה עבודה יסודית. במהלך העבודה נשפכו עליו מים ולכלוך והוא באמת בחור זהב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שביט, צופית.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן נ. הוד השרון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
אינסטלטור אדיב, נחמד ומקצועי. חוויית שירות טובה ונעימה. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וליאן רסולוב, כפר סבא.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד, מקצועי ואדיב, הוא הגיע בזמן, עשה מה שיכל והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס קסטיאל, רעננה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בניאגרה.
חוות דעת:
בגדול הייתי מרוצה אבל ראיתי בעלי מקצוע יותר טובים. סך הכל עשה את העבודה, לא מדבר עד שמצליח, הוא גבה את אותו סכום שקבענו אבל עבור עבודה פחות גדולה ממה שסיכמנו כי היא היתה יותר מסובכת. עושה רושם של בחור רציני אבל לא זול.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דנה ק. רעננה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח כלל החלפת רכיב של הצינור.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורן דודסון, רעננה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, מקצועי, זמין, מהיר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי ר. רעננה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! דני מאד מקצועי מכל בחינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 890 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק