מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דני
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.73
מחיר 9.58
איכות 9.79
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמי קושניר, רעננה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רעשים בקו טלפון קווי.
חוות דעת:
דני הגיע ואמר שיכול לעשות את העבודה וזה יעלה יותר מ 1000 שקל, אבל במקום זה הציע לי פשוט לקנות טלפון אלחוטי וגם המליץ לי איזה טלפון לקונות. זה פתר לי את הבעיה לגמרי. הוא הגון ולא לקח אגורה. אני חייבת להודות לו, הוא בן אדם מדהים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שוסטר, כפר סבא.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מצלמה.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב, מקצועי ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גנדלר, רעננה.
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף יבור, כפר סבא.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במרכזיית טלפון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עזר לנו מאוד, היה מאוד אדיב, יעיל וגבה מחיר הוגן. פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי אלון, כפר סבא.
אשרור: 02/04/2019
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מצלמות בבית פרטי.
חוות דעת:
הם אנשים מאוד נעימים ואכפת להם מאוד שהלקוח יהיה מרוצה. היום כמעט ולא נתקלים בבעלי מקצוע כמוהם. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון כהן, כפר סבא.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום שלא עבד ותיקון של קצר בשפורפרת.
חוות דעת:
איש מקצוע יוצא דופן וצדיק! הוא נעים, עדין ומקצוען. ציון 10 בהכל. היתה בעיה מורכבת והוא המשיך לנסות במשך קרוב לשעה וחצי ולא הלך על האופציה המהירה והנוחה להחליף את החלק. רק כשכבר הבין שאין ברירה הוא הציע את החלופה של ההחלפה וגם אז עשה זאת במחיר הוגן מאוד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ברזילי, כפר סבא.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה בבית.
חוות דעת:
העבודה טובה מאוד והשירות היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נאור כ. כפר סבא.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של חוטי חשמל.
חוות דעת:
ביצעתי עבודת איטום שבמהלכה נשרפו שתי חוטים של תקשורת שלא שמנו לב אליהם. מצאתי איש מדהים ובעל מקצוע נפלא שתוך שעות ספורות הגיע ופתר לי את הבעיה במחיר שהיה שווה וסביר לחלוטין, איזה מזל שיש את מידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל גדרון, הוד השרון.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 27/03/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיית תשתית במערכת אזעקה בבית.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות לומר עליו אבל את השירות לא קיבלתי עד הסוף, מייד אחרי שסיים את העבודה ועזב את הבית התגלתה תקלה במערכת. במקום להגיע שוב לאיתור התקלה הוא בחר להפנות אותי לחברה שמשווקת את האזעקה. איש התמיכה שם הדריך אותי טלפונית במשך 45 דקות עד שהצליח לכייל ולתכנת את המערכת בעצמו ומרחוק. אני חושב שראוי היה שאת הפעולה המשלימה הזו היה על דני לבצע בעצמו, ולא להסתפק בלקשר ביני לספק המערכת. בטוחני שבמצב זה התקלה היתה נפתרת מהר יותר מאשר בדרך שבחר בה. בחלוף כמה ימים הוא צלצל לוודא שהבעיה נפתרה. לגבי מחיר השירות אינני יכול להתייחס כי לא ביקשתי הצעות מחיר אחרות ולכן אני מעדיף לא לדרג.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
צר לי על אי ההבנה, מראש אמרתי ללקוח שאיני מכיר את דגם האזעקה שיש לו בע"פ ואצטרך את התמיכה של היצרן כך שאוכל לעזור לו רק בשעות הפעילות של היצרן. לחילופין אם יש לו את חוברת המתקין אוכל להיעזר בה ולעזור לו. הלקוח קיבל זאת ובנוסף אמר שיש לו את חוברת המתקין. לאחר סיום העבודה עשינו בדיקה עם הלקוח ואף שינינו הגדרות במערכת בעזרת התמיכה של היצרן. מאחר ולא היה ללקוח את חוברת המתקין אלא את חוברת המשתמש בלבד. כאשר הלקוח רצה לעשות שינויים בהגדרות ביקשתי מהתמיכה שיעזרו לו ואכן הם עזרו לו במשך זמן רב ללא תמורה, כך שלא היה צורך שאגיע ואחייב אותו שוב. אם הייתי מגיע ללקוח לצורך ההגדרות , לא היה נחסך זמן שהרי בכל מקרה היה צורך בעזרת התמיכה של היצרן.
6
כללי
גירסאות
דן ברדוב, הוד השרון.
אשרור: 27/09/2016
משוב: 27/03/2016
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה קצת קשה לגרום לו לבוא, הוא היה עסוק והוא חשב שהוא יכול לפתור את הבעיה בלי לבוא, היה צריך קצת לשכנע אותו לבוא, בסוף הוא בא והוא פתר את הבעיה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל פורמה, הוד השרון.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 22/02/2016
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת קווית למחשב וחיבור קו טלפון מנקודה מרוחקת למרכזיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם בירבי, רעננה.
משוב: 30/03/2016
תיאור השירות:
החלפת מערכת אזעקה בבית פרטי, כולל הזזה של גלאים והתקנת חדשים.
חוות דעת:
הוא בחור נפלא! שירות מעולה, עבודה מאוד מקצועית. הם חברה שאפשר לסמוך עליהם. הוא היה תמיד זמין עבורי, עשה את כל מה שביקשתי והייתי מאוד מאוד מרוצה ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניר נחמיה, רעננה.
משוב: 08/07/2015
תיאור השירות:
תיקון תקלה במערכת האזעקה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק של בנאדם, אכפתי באופן יוצא מגדר הרגיל, נתן שירות מעולה ויחס אישית והבעיה טופלה כראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא בוקאי, רעננה.
משוב: 12/06/2015
תיאור השירות:
התקנת נקודות טלפון חדשות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור בן עמי, כפר סבא.
משוב: 30/04/2015
תיאור השירות:
החלפת קודן.
חוות דעת:
הוא בנאדם מאוד נחמד! נהניתי לעבוד אתו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד סלם, כפר סבא.
אשרור: 26/04/2015
משוב: 01/10/2014
תיאור השירות:
התקנת נקודות תקשורת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה נקייה ומקצועית והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ב. רעננה.
אשרור: 24/02/2015
משוב: 27/08/2014
תיאור השירות:
החלפת פנל אינטרקום.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד, פתר את הבעיה בצורה יסודית מאוד, הגיע בזמן, היה אדיב ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שמוליק ארן, רעננה.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 04/03/2013
תיאור השירות:
התקנת מצלמות אבטחה ומערכת הקלטה חבויות בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה גמיש מאוד מבחינת לוח הזמנים. עדיין צריך לתקן חלקים מסויימים במערכת, אך העיכוב הוא בגללנו. בא עם צוות והיה מחוייב לביצוע. היתה אי הבנה לגבי המחיר אבל הסתדרנו בגמישות מצידו. יש לי הרבה מילים טובות להגיד עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רגב ביטון, רעננה.
משוב: 20/10/2013
תיאור השירות:
התקנת גלאי לאזאעקה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שחר, הוד השרון.
אשרור: 08/08/2013
משוב: 23/05/2012
תיאור השירות:
החלפת 2 גלאי אזעקה ובדיקת תקינות אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הסכים להתאים את עצמו לזמן שלי, התייצב אצלי ב - 7:30 יחד עם הבן שלו, ניסה בכל דרך לתקן את האזעקה, וכעבור שלוש שעות, כששום דבר לא הצליח הוא החליף גלאי ובעבור כל זה, לקח מחיר נמוך ממחיר הוגן. היה נעים ואדיב גם בטלפון וגן במציאות, מאז האזעקה עובדת פיקס והשכנים מרוצים שנגמר מטרד הרעש....
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 281 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק