הוא היה ממש אחלה! המחיר היה סביר לדעתי, הוא פתר לי את הבעיה ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריין ברוך, בית דגן.
משוב: 07/09/2023
תיאור השירות:
טיפול 10,000 כולל החלפת הברגה של קרטר ברכב מסוג אופל שנתון 2016.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, הסביר לי כל מה שהיה צריך לעשות בצורה טובה, הטיפל היה בסדר רק המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
ב. א. חדרה.
משוב: 05/11/2023
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים, החלפת בלמים והעברת טסט לרכב מסוג אופל אסטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא בחור מאוד אדיב, קיבל אותי מהיום למחר, דאג למה שאני צריך, אני מרוצה מהטיפול וממליץ עליהם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר זעירא, תל אביב.
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
ניקוי של המצערת והכנסה של תוסף דלק.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
אדיב, סבלני ומסביר, מאוד נגיש וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
החלפת 2 בלמים, 2 מיסבים וטיפול שנתי.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי גפן, תל אביב.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
איתור בעיה בגיר, הזמנת חלק והרכבתו.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר! היה מאד שקוף, שידר אמינות ונתן מחיר טוב בעייני לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ריבא, תל אביב.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט כולל מבדק צמיגים, קישור לאדם שניגש עם הרכב לטסט בשמי, איסוף והחזרת הרכב למקום מגורים.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר א. תל אביב.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברגים שבורים בגלגל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית חפר, תל אביב.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט רכב מסוג ניסאן סילביה שנתון 2009.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.