מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.76
מחיר 9.55
איכות 9.64
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית פיינשטיין, גבעתיים.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
וואו הוא מספר אחת! מאוד מאוד מקצועי, תמיד מגיע לכאן בזמן, הוא אף פעם לא מאחר. מסביר כל דבר ואומר מה הבעיה. אם זה קצת יקר מחפש אלטרנטיבות וחלופות כדי להוזיל את התיקון בתוצאה דומה. הוא בן אדם נעים ועובד נקי, הוא אפילו מבקש אחר כך מטאטא כדי לנקות אחריו. מנסה לעזור מעבר במה שאפשר. הוא ממש מקסים, אני מה זה ממליצה עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל אילוטוביץ, רמת גן.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בא בזמן, היה אדיב ועשה את עבודתו במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוניקה וולדמן, רמת גן.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של תדיראן.
חוות דעת:
הרבה זמן די פחדתי להזמין טכנאי עד שקראתי לאיציק. הוא היה מיליון אחוז, אין מילים לתאר. פשוט מדהים, מסודר ומחיר הוגן. בן אדם עם ידע , נימוס ואכפתיות. השירות מצויין והמחיר הגון ויותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי טל, גבעתיים.
אשרור: 22/11/2014
משוב: 07/08/2014
תיאור השירות:
תיקון של בעיית בריחת גז במזגן מיני מרכזי מחברת פרג.
חוות דעת:
מרוצים מהשירות שלו באופן כללי. הוא איתר שם כנראה את הבעיה ובינתיים זה נראה טוב, נקווה שזה באמת פתר את הבעיה. ****עדכון: לאחר 3 חודשים - נראה שהבעיה נפתרה. זו בעיה שלא נתגלתה ע"י מספר טכנאים, והוצאתי על זה הרבה כסף לאורך הזמן. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ר, רמת גן.
אשרור: 29/04/2014
משוב: 26/06/2013
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה! הכל היה פרפקט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל אלפרין, רמת גן.
אשרור: 11/03/2014
משוב: 09/01/2014
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ממזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיה במזגן שנמשכה כבר הרבה זמן, בעבר היה אצלנו טכנאי שטיפל בבעיה ואמר לנו שאם זה יחזור על עצמו אז צריך לבדוק שוב ולראות אם זאת בעיה בדליפת הגז. יצרתי איתו קשר והוא הגיע בזמן, לקח לו קצת זמן לאבחן את הבעיה, הוא הגיע כמה פעמים כדי לבחון את המזגן ולעשות טסטים, לאחר 3 פעמים הוא איתר את התקלה ופתר אותה. בסך הכל הוא היה אדיב ומנומס, המחיר היה מאוד הוגן וכרגע העבודה נראית בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לני ריפא, רמת גן.
משוב: 13/01/2014
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי ו-2 מזגנים עיליים שלא עבדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא תיקן מה שהיה צריך בכל המזגנים, בכל מזגן משהו אחר. הוא עבד פה למעלה משעתיים ולקח מחיר סביר ביותר. הוא בא קצת מרחוק ולכן איחר קצת אבל ממש לא נורא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל רקח, רמת גן.
אשרור: 01/01/2014
משוב: 15/09/2013
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל עילי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והכל הסתדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דמיטרי אהרונוב, גבעתיים.
משוב: 25/12/2013
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן מדגם מנהטן שלא חימם.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא בדק את התקלה, היה מאוד כנה. הוא אמר שהמזגן ישן ויכול להיות שהפסיק לעבוד כי היה קר ואמר שיש סיכוי שהוספת גז תפתור את הבעיה וזה באמת עזר בסוף. הוא היה מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ועשה את העבודה טוב. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד לובין, רמת גן.
אשרור: 22/12/2013
משוב: 10/10/2013
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של lg.
חוות דעת:
הוא היה סבלני בטלפון ותיאם איתי והגיע כשקבענו. הוא עבד בסבלנות ומקצועיות וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק