מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישי
ציון כללי:
9.06
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.31
זמנים 9.16
מחיר 9.10
איכות 9.40
דירוג כללי 9.06
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מרדכי קסוס, תל אביב.
משוב: 19/02/2013
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול מאלומניום שיוצא לגינה.
חוות דעת:
היה שם מישהו אחר שתיקן לפני, הוא לקח מחיר גבוהה לתיקון ולא פתר את הבעיה. נאלצתי להזמין אותו כמה פעמים שיגיע אך עדיין לא נפתרה הבעיה. אז החלטתי להביא מישהו אחר. לפני שהוא הגיע הסברתי לו לפני את כל העניין והבעייתיות שיש עם התריס שזה כבר ניסה להיות מתוקן על ידי מישהו אחר. אמרתי לו שיבדוק אם משהו לא בסדר ושיגיד לי. הוא היה שם והתקשר אליי אחיר שיצא ואמר שמצא את הבעיה ותיקן אותה. הוא תיקן בלי שאמר לי לפני מה הבעיה, ולא שאל אם אני רוצה שיתקן. אז שילמתי לו פשוט כי הוא כבר תיקן וקיוויתי שה יעבוד. כעבור כמה ימים זה התקלקל שוב, הזמינו אותו הדיירים שוב, הוא בא ניסה לתקן תיקן שוב אבל זה התקלקל שוב לאחר כמה ימים. הוא אפילו הביא איתו עוד מישהו שיראה את הבעיה. הוא הסביר לי אחרי שכנראה אין מה לעשות וצריך להחליף. אין לי בעיה אם זה שצריך להחליף אבל מראש הוא היה חייב להתייעץ איתי לפני שעשה את התיקון ולהגיד שצריך להחליף, כי חבל לי על הכסף והזמן שיצא על התריס.
איכות
1
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
ניצן שחור, נגבה.
משוב: 04/07/2012
תיאור השירות:
תיקון של שבר בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא יקר כמו שאומרים אבל העבודה שלו היתה בסדר גמור! בסך הכל אני לא חושב שאני אקרא לו שוב וזה בגלל המחיר הגבוה שהוא דרש. אני כן יכול לומר שהוא הגיע בזמן והטיפול שעשה ניראה בסדר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
גירסאות
מאיר פלדמן, תל אביב.
משוב: 18/06/2012
תיאור השירות:
ייעוץ כללי לגבי תריס ידני שלא עלה כמו שצריך.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא פתר לי את הבעיה בטלפון וחסך לי המון כסף. הוא אמר לי לפתוח את התריס גלילה ולשחרר את החבל שכנראה תקוע. זה פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א. תל אביב.
אשרור: 13/06/2012
משוב: 01/02/2012
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הגיע בזמן, פתר את הבעיה ואנחנו מאוד מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הלן אביב, תל אביב.
משוב: 04/06/2012
תיאור השירות:
פירוק של ויטרינה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ושאלתי אם הוא יכול לבוא לפרק את הויטרינה. הוא אמר שהוא יבדוק אם הוא יכול ויחזור אלי. הוא לא חזר, התקשרתי אליו שוב והוא קבע איתי ל-10 בבוקר למחרת. הוא אמר לי שהוא מגיע אחרי התקנה אז יכול להיות שהוא יאחר קצת. אמרתי לו שאני צריכה התקנה ב-12 אבל אם האו מגיע בוודאות לא אכפת לי שהוא יאחר קצת כי הוא ייסים לפני שהבן אדם של ההתקנה יגיע. הוא אמר לי שהוא מגיע בוודאות ושאני אהיה רגועה. למחרת הוא לא הגיע, התקשרתי אליו והוא שלח לי סמס שהוא באמצע נהיגה. חשבתי שהוא בדרך אלי ולא רציתי להפריע לו בנהיגה. ראיתי שהוא לא מגיע אחרי חצי שעה אז צלצלתי שוב. הוא מסמס לי אחרי חצי שעה "אני נורא מצטער אני לא יכול להגיע נתקעתי בהתקנה"הוא תקע אותי ואפילו לא טרח להתקשר להודיע לי שהוא לא יגיע. אני התקשרתי אליו 3 פעמים בשביל רק לדעת שהוא לא מתכנן להגיע.. הוא עיכב אותי ביום עבודה שלם! זה לא שירות וזה לא יחס ללקוח. אני מאוד לא מרוצה!
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רן מרום, רמת השרון.
אשרור: 01/05/2012
משוב: 19/01/2012
תיאור השירות:
תיקון של צירים בחלון אלומיניום בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא בא בזמן ועשה את העבודה בצורה נחמדה וטובה, היא לא היתה מסובכת. הוא ענה והגיב ממש תוך כמה דקות ועכשיו הכל פיקס :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שלום, כפר האורנים.
משוב: 08/11/2011
תיאור השירות:
החלפת שלושה תריסי אלומיניום.
חוות דעת:
הוא פשוט מצוין! הוא הגיע במהירות, עוד באותו יום! הוא לקח את התריסים, תיקן אותם והחזיר אותם ממש מהר. הוא עשה עבודה טובה מאוד :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ג'יין ה. סעד.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שלא עלה, שכלל החלפת מנגנון.
חוות דעת:
הוא לא יכל להגיע ולכן אחיין שלו הגיע, למרות שאני לא הבנתי את זה עד שהוא הגיע. התקשרתי לדוד שאמר שהם עובדים יחד ושהאחיין יודע את הכל ואין מה לדאוג, אך לבסוף לא הייתי מרוצה. הוא היה נחמד, אבל לא נשארתי בחדר כשהאחיין שלו עבד וכשחזרתי היה הרבה לכלוך שהיה די מסוכן, שבבי מתכת שהגיעו למיטה שלי ולרצפה והם יכלו לשרוט אותי וזה לא היה בסדר ובמקום לכסות את המיטה או להגיד לי, הוא סתם עבד וגם לא ניקה אחריו. כשהיה צריך לטפל בחשמל, הוא עבד על הקיר שלי עם ידיים מלוכלכות ולכלך אותו ולכן בסוף העבודה התקשרתי לדוד שלו ואמרתי שאני לא מרוצה והדוד התקשר אליו והאחיין התקשר אליי ואמר שזה היה מלוכלך כי הקיר שלי לבן ומה אני מצפה ממנו. אמר שיגיע, אבל כבר ניקיתי וזה עצבן אותי. בנוסף, הוא השאיר את המנוע בתוך האשפה שלי במקום לזרוק בעצמו וזה כבד וקרע את השקית אשפה. העבודה עצמה נראית בסדר, אבל כל השאר לא ממש בסדר.
איכות
6
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
רונן בונקר, באר שבע.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר מתכת בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון קלייטמן, שדרות.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה מכני, החלפת רצועה, החלפת גלגלים בויטרינות ותיקון מנגנון נעילה בויטרינה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא היה אמין והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק