מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קלאודיו
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.03
מחיר 8.79
איכות 9.39
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל שמר, כפר שמריהו.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף והכנה לטסט ברכב מסוג סובארו שנת 2003.
חוות דעת:
שירות מצוין. קלאודיו מקצועי, אדיב והוגן.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסף שקד, הרצליה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט כולל החלפת דיסקיות וצלחות לרכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
בחור טוב! טיפל בי יחסית מהר, נתן תחושה חמימה שהוא באמת אמין והוגן. אני אחזור אליו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופר אלפר, הרצליה.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 12/03/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג רנו פלואנס.
חוות דעת:
בסדר. אדיבים, מקצועים ונראה לי המחיר בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הילה אלפר, הרצליה.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 26/09/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רצועה ברכב מסוג מאזדה 2.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אילוביץ, הרצליה.
משוב: 12/11/2017
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לרכב מסוג טיוטה קורולה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיה דנק, הרצליה.
משוב: 20/07/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט, החלפת דיסקיות לבלמים והחלפת מצבר לקיה פיקנטו.
חוות דעת:
הגעתי אליהם בשביל הכנה לטסט וחזרתי אליהם אחר כך כי הם אמרו שצריך להחליף את הדיסקיות. כשחזרתי אליהם גם חשבתי שיש בעיה במנוע והם גם החליפו לי את המצבר. הם היו בסדר גמור, הם נתנו שירות טוב והאוטו נוסע עכשיו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אהרון מוליבר, הרצליה.
משוב: 23/03/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי וניקוי מנוע ברכב מסוג ניסן מיקרו, שנת 2014.
חוות דעת:
הם מקצוענים וביחס היה מאה אחוז!! המחיר קצת יקר אבל לא בדקתי באף מקום אחר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי טולדנו, הרצליה.
אשרור: 09/03/2016
משוב: 22/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא מקרר לרכב מסוג שברולט אבאו.
חוות דעת:
הוא אמר שאני אביא את האוטו והוא יסתכל. הבאתי את האוטו, לא קיבלתי את האוטו באותו יום. הוא לא התקשר להודיע לי שאין להם חשמל ולכן הוא לא יכל לעבוד על הרכב באותו יום. אני הייתי אמור להתקשר על מנת לקבל עדכון. לכן האוטו לא חזר אלי באותו יום. הוא אמר שהבעיה היא שצריך להחליף מדחס (תיקון כמעט 1800 ש"ח), מה שלא היה נראה לי. אחרי שאמרתי לו שאני לא מעוניין לבצע איתם את השירות הם החנו לי את הרכב בסופר, אני הבאתי לו את הרכב עד למוסך למה הוא צריך לשים את הרכב שלי בסופר? אחרי שחזרתי הביתה, האוטו התחיל להתחמם לי, הרגשתי שהוא עשה לי משהו ברכב בכוונה כי לא רציתי לעשות איתו את העבודה. שילמתי רק על הבדיקה מחיר מאוד יקר ואני ממש לא מרוצה ממנו. לא הייתי ממליץ עליו. במוסך מורשה שלקחתי את האוטו נאמר לי שהבעיה היתה רק בשסתום, מחיר הרבה יותר זול ממה שהוא הציע לי להחלפת מדחס.
מחיר
4
זמנים
1
יחס
3
4
כללי
גירסאות
אלי מ. הרצליה.
אשרור: 30/06/2015
משוב: 30/03/2015
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט ברכב של חברת סובארו שנת 98'.
חוות דעת:
הם היו נחמדים מאוד ועמדו בזמנים. לגבי המחיר אני לא יודע כל כך להשוות אבל נראה שהיה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
משה קורן, הרצליה.
אשרור: 30/12/2014
משוב: 28/09/2014
תיאור השירות:
טיפול פחחות לרכב יונדאי i10 משנת 2014.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, עשו את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק