מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.87
מחיר 9.72
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד נמרוד, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, היה ממוגן לאור הקורונה, התנהג ודיבר במקצועיות, היה ענייני והייתי מרוצה בעיקר מהמהירות. הוא ניסה לאתר את הבעיה, טיפל בממטרות שהיו סתומות, פתח את המנוע והגיע להחלטה שלא כדאי לתקן את המדיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי כהאן, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
יואל איש מקסים, נעים וחכם. הוא הגיע אלי וישר ראה שיש בעיה ושהוא לא יוכל לעזור לי עם המדיח. הסביר לי כי הצוקל שיש לי במטבח מקובע וכדי להוציא את המדיח ולתקן אותו הוא יצטרך לשבור את הצוקל. צלצל לנגר ביחד איתי כדי לאשר את העניין והציע לי קודם לטפל בעניין הצוקל ואחרי זה אם אראה לנכון להזמין אותו שוב. היה כיף לעבוד איתו, גבה ממני מחיר הוגן על ביקור ואמר לי שבמידה ואחליט לקרוא לו שוב יקזז את התשלום מהסכום הסופי. עלה על הבעיה מהר ומאוד עזר לי. הכל היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ג., תל אביב.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה מסוג סמסונג.
חוות דעת:
יואל היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהכל, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב יאיבין, תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר מ. תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי סיטבון, תל אביב.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/02/2020
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איילת ח. תל אביב.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מסוג אינדסיט.
חוות דעת:
הוא הגיע בול בזמן שקבענו. הביא חלקים לפי מה שתיארתי, פירק את המכונה, בדק ואמר שהמכונה סיימה את תפקידה ושחבל על התיקון כי המחיר לא פורפורציוני ביחס למכונה חדשה. הוא עזר לי להוציא את המכונה הישנה כדי שתעמוד ליד הדלת. הוא גבה תשלום עבור הביקור בלבד ולקח פחות ממה שסיכמנו. בהמשך ורק כי שאלתי, הוא גם ייעץ לי איזה דגם של מכונה חדשה כדאי לקנות. הוא אחלה בנאדם ונותן הרגשה שיש על מי לסמוך. אם פעם אצטרך בהחלט אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי טרוק, תל אביב.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לבית של ההורים שלי, הוא איתר את הבעיה ותיקן אותה, הסביר כל דבר שהוא עשה ואני חושבת שהבחירה בו לאור ההמלצות הייתה מוצדקת וגם המחיר היה מאוד הוגן. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית חבקין, תל אביב.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת בולמי זעזועים במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואדיב, הגיע ממוגן וניקה אחריו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זוניו קריסטל, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע מוקדם בבוקר ותיקן את המכונה והציל אותנו בזמן הקורונה. היה מאוד נחמד, נקי ומוגן כדי לא להדביק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3705 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק