מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.68
איכות 9.69
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפעת ל. רמת גן.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, מקצועי, נחמד, אמין והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי בן, רמת גן.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה כללית למכוננת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי אותו לאבחן בעיה, הוא עשה מה שצריך, היה אמין וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ה. רמת גן.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
ביקור וייעוץ עבור כרטיס אלקטרוני של מדיח כלים מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה על הכיף כיפאק! המליץ לי לא להחליף את הכרטיס אלקטרוני של המדיח כי זה יצא כבר יקר ולא שווה. נוסף לכך ייעץ לי איזה מדיח כלים לקנות, הגיע בזמן שקבענו ולא לקח הרבה כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת פ. רמת גן.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הגיע אליי לתקן מדיח שהפסיק לעבוד, הוא עשה בדיקות ואמר שתקועה זכוכית במערכת וצריך להוציא אותה. הוא איתר והוציא את הזכוכית והכל היה בסדר גמור. לאחר מספר ימים התקלה חזרה, הוא הגיע פעם נוספת, מצא עוד חתיכת זכוכית שנתקעה בפנים וסידר את הבעיה. הוא היה הוגן ולקח כסף רק בעבור הביקור הראשון שלו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדר גוטמן, רמת גן.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמלי במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, הגיע עם מסכה בימי הקורונה, הסתכל ושאל שאלות, השירות היה בסדר גמור אבל הבעיה בסופו של דבר לא נפתרה, שהיה אצלי תיקן והיה נראה שעובד, למחרת הגיע שוב כי ראינו ששוב לא עובד, הבנו שכנראה הבעיה מכונה עצמה וזה שיקול שלנו אם לרכוש מכונה חדשה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ברק, רמת גן.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים חברת בוש שכלל תיקון מצוף.
חוות דעת:
פשוט הכל היה מעולה! אין לי מילה רעה אחת לומר עליו. הגיע בזמן שקבענו, נתן לי מחיר הוגן לפי מה שתיאמנו מראש. אמר במידה ואין צורך בתיקון יקח רק על עלות ביקור. אדם אמין מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע וולפו הררי, רמת גן.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
הוצאת גוף זר ממשאבה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
יואל היה מצוין, נתן חלון זמן מהיר ומדוייק להגעתו, נתן תאום ציפיות לגבי התשלום הצפוי, הודיע כשהיה בדרך, בא בזמן, סידר את התקלה מהר ואני ממליצה עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן אילני, גבעתיים.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור תקול.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית כ. רמת גן.
אשרור: 29/06/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק טיימר של מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! ולקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנואל גורלט, גבעתיים.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי ויעיל. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3865 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק