מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.87
מחיר 9.73
איכות 9.90
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס כהן- שקורי, גבעתיים.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
אני התקשרתי להזמין אותו לתקן מכונת כביסה, שלחתי לו תמונה בוואטסאפ, הוא הסביר לי בטלפון בדיוק מה לעשות וכך הוא פתר לי את הבעיה מהר וללא תשלום, אני ממש מעריכה אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נחמני, גבעתיים.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
הגיע מהר פירק את המכונה אמר שאין מה לעשות וכנראה שצדק כי המכונה ישנה והרכיב אותה בחזרה. לדעתי המחיר מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ב. רמת גן.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
חיבור מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, העבודה הייתה פשוטה והוא עשה אותה בצורה ממש טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועה שרף, גבעתיים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, היה אדיב, נחמד, אך המחיר היה גבוה לדעתי, בהתחשב בעובדה שלא תוקן המכשיר שכן זו הייתה בעיה טכנית בשקע.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן יעיל, רמת גן.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא לקח מחיר הוגן ונתן שירות מקצועי ואמין. פירט מה הבעיה, הסביר ולפני שהגיע התקשר לעדכן. הוא יודע לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ל. רמת גן.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, מקצועי, נחמד, אמין והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מסלוביץ, גבעתיים.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים מסוג בוש.
חוות דעת:
הוא גילה ופתר מהר את הבעיה, היה מעולה. הוא מאוד אמין, הגיע ממש בזמן, היה מאוד אדיב, מקצועי, לקח סכום לגמרי סביר ומוצדק. הכל היה מצוין ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר גוטמן, רמת גן.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמלי במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, הגיע עם מסכה בימי הקורונה, הסתכל ושאל שאלות, השירות היה בסדר גמור אבל הבעיה בסופו של דבר לא נפתרה, שהיה אצלי תיקן והיה נראה שעובד, למחרת הגיע שוב כי ראינו ששוב לא עובד, הבנו שכנראה הבעיה מכונה עצמה וזה שיקול שלנו אם לרכוש מכונה חדשה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע וולפו הררי, רמת גן.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
הוצאת גוף זר ממשאבה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
יואל היה מצוין, נתן חלון זמן מהיר ומדוייק להגעתו, נתן תאום ציפיות לגבי התשלום הצפוי, הודיע כשהיה בדרך, בא בזמן, סידר את התקלה מהר ואני ממליצה עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שובל טל, רמת גן.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קראון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אני לא יודעת מה הייתה הבעיה אבל מכונת הכביסה שלנו לא עבדה, הוא הגיע והיה נחמד, עשה עבודה מעולה, עכשיו היא עובדת כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3782 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק