מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.54
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית אבידן, רמת גן.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מנגנון הנעילה של דלת מכונת כביסה תוצרת BEKO.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צביקה גילדוני, רמת גן.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה מאוד והיה ממש יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי קופנסקי, רמת גן.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ברמה במקצועית, הוא אדיב ומנומס. עבד בצורה נקייה אבל המחיר היה גבוה לטעמי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רותי כהן, רמת גן.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
המדיח כלים שלי היה מקצר. הוא היה מעולה, אחד הטכנאים הטובים שנתקלתי בהם! הוא הגיע צ'יק צ'אק, שעה אחרי שדיברתי איתו, הסביר לי הכל וחיכה לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר אלחנתי, רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלה במזגן.
חוות דעת:
המזגן שלנו לא הוציא אויר קר, קראתי לגולן בדחיפות מכיוון שישבנו שבעה, מיד עלה עלה התקלה, שלא כיוונו את הכפתור כמו שצריך, היה אמין ישר ומקצועי. עדכן אותי בדיעבד שלא מתעסק עם מזגנים אלא עם מוצרי חשמל באופן כללי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי לקשטיין, גבעתיים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכשיר חשמלי.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר גולן, רמת גן.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
יואל הגיע לבדוק סתימה במדיח אבל כשהתברר שזה לא מגיע מהמדיח המליץ להזמין אינסטלטור שיבדוק סתימה בכיור ולקח כסף רק עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם כהן, גבעתיים.
אשרור: 18/06/2019
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אלון, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, חמוד מאד ומקצועי, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שראל חביליביצקי, רמת גן.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במדיח של חברת Miele .
חוות דעת:
לצערי התקלה חזרה אחרי יומיים.הטכנאי מסר שאין חלקים למכשיר לאחר 10 שנים , נבדק ונמצא לא נכון, יש את כל החלקים. שאלתי האם ניתן לתקן או שצריך חדש והתשובה, צריך חדש.למחרת הזמנתי טכנאי אחר ומסתבר שהיתה סתימה בהמשך היציאה מהמדיח ולאחר שפתח אותה, המדיח ממשיך לעבוד כמו לפני 10 שנים. החיוב היה נמוך מאד וממנו הבנתי שיש חלפים למדיח הזה וגם למדיחים בני 30 שנה. לצערי ולמרות שהוא גילה המון רצון טוב, הוא לא דייק לגבי קיום חלקי חילוף ולא תיקן את התקלה.
איכות
4
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3343 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק