מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.16
זמנים 9.83
מחיר 9.06
איכות 9.35
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעל ביבר אביעד, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא אמין, הגיע בזמן והיה מאוד אדיב. רונן עשה את העבודה במקצועיות ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנן ארבל, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
בדיקות כלליות הכוללות בדיקת רעשים עבור המזגנים בבית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא היה נחמד, הגון, והכל ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן זיו, תל אביב.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה במזגן של חברת סמסונג.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהשירות ומהמקצועיות. בסופו של דבר אזמין טכנאי אחר להתקנת המזגן, מכיון שרונן אינו מבצע שירות זה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ש. תל אביב.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 18/08/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן חברת אלקטרה.
חוות דעת:
דבר ראשון הוא הגיע באותו היום של הקריאה, הוא נתן שרות טוב והכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמיר נ. תל אביב.
משוב: 31/10/2014
תיאור השירות:
תיקון מדחס.
חוות דעת:
הוא אחלה , הוא היה ממש בסדר .
איכות
9
מחיר
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אורן ג. תל אביב.
משוב: 29/01/2015
תיאור השירות:
ניקוי מסננים ושטיפה של כל מערכת המיזוג.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, ביצע עבודה איכותית .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל רונן, תל אביב.
משוב: 30/03/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהבחור ומהמחיר. הוא איש מקסים. אני חוזרת אליו כל פעם :)
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קיילה ד. תל אביב.
משוב: 26/04/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
השירות היה מצויין! הוא הגיע בזמן והיה מקצועי מאוד. איתר את הבעיה ותיקן אותה. יש לי רק מילים טובות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פיינה עמיהוד, גבעתיים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
רצינו ייעוץ לגבי התקנת מזגן והצעת מחיר ממנו והוא אמנם הגיע בזמן אבל לא אהבתי את הצורה שהוא התבטא בה. הוא לא נתן תשובות וודאיות ואמר כל הזמן "נראה" אבל מה יש לראות אם הוא היה באותו רגע בדירה ויכל לראות, ציפיתי שיבדוק ויסתכל באותו הרגע. היו דברים שרצינו והוא אמר שהוא לא יוכל לעשות אותם למשל רצינו שקע נוסף והוא אמר שהוא לא יכול. הוא כל הזמן אמר שהכל תלוי ותלוי למשל אם זה קיר בטון אז אמרתי לו הנה הקיר תסתכל והוא עדיין לא ידע לענות. הוא לא אמר דברים בוודאות ולא רציתי לקבל ממנו שירות אז לא המשכנו איתו להתקנת מזגן.
איכות
5
זמנים
10
יחס
4
4
כללי
גירסאות
שמואל פיירשטין, מזכרת בתיה.
אשרור: 04/08/2015
משוב: 05/06/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת אלקטרה עם 5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה מצוינת, איתר מהר את התקלה ופתר אותה. הדבר היחידי שלא הייתי מרוצה הוא שהמחיר היה בסוף יותר ממה שאמר בהתחלה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק