מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.92
מחיר 9.63
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי ברוט, קרית חיים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות כיריים והתקנת נקודת גז.
חוות דעת:
ירון היה מעולה! קודם כל הוא הגיע מוקדם בבוקר בשבילי, בנוסף הוא נתן הסבר מפורט ופתר בעיות שעלו תוך כדי, עזר לי ליצור קשר עם ספקים והשירות היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד פ. תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה וחיבור של תנור משולב כיריים לגז.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! ממליץ בחום לכל דורש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פ. חיפה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודת גז על ידי משיכת צנרת חיצונית חדשה מקומה לקומה על עמודים וחיתוך צנרת ישנה מברזל שעברה בתוך המבנה לדירה.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא עבד ביום גשום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס בן עטייה, נשר.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז ובדיקת נקודת גז אחרת.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא הגיע בזמן ותיקתק את העבודה. הוא לא גבה תוספת תשלום על הבדיקה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור דוידור, חיפה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים חדשות לגז ובדיקת תקינות.
חוות דעת:
ירון היה ממש אדיב ומקצועי. באמת אחלה, בדיוק כמו הביקורות שלו באתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גלעד, נהריה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת גריל חדש וחיבור לנקודת גז.
חוות דעת:
ירון בחור נחמד ונעים לגמרי, הוא הגיע מוכן לעבודה עם הכלים וכל מה שצריך, רואים עליו שהוא יודע מה הוא עושה. הוא הגיע בזמן, אפילו חיכה לי קצת, ועבד מהר. הפעלנו ביחד את הגריל לוודא שבאמת אין נזילות והכל בטיחותי והוא נתן לי טיפים לשימוש בטוח בסביבת ילדים. העבודה שלו באמת מראה על רצינות ומקצועיות, אין לי שום מילה רעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי מ. נהריה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים לנקודת גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הכל היה מצוין, ירון בחור דייקן, אמין, שירותי, מקצועי מאוד ומעל הכול ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עטרה שרון, קרית חיים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
חיבור נקודת גז חדשה.
חוות דעת:
הגיע עוד באותו יום וגם למחרת עבור סיום העבודה. הוא בן אדם ממש מקסים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיה ברוך, נשר.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
חיבור תנור חדש לגז.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מאוד מהר, עבד כמו שצריך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. חיפה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז.
חוות דעת:
היה מצויין! ירון היה מקצועי ואדיב. עשה עבודה טובה במהירות ובאיכות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 735 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק