מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.92
מחיר 9.63
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה פחימה, יקנעם עילית.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז של חברת פז גז בבית חדש.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה בסדר גמור והייתי מרוצה מהכל. הוא הגיע מהר מאוד, עשה את הכל כמו שצריך ובאמת היה ענייני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר לוזדרניק, יקנעם עילית.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז של חברת נורמן בי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מאד מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן פרנקל, יקנעם עילית.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס יופה, יקנעם עילית.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
חיבור גז לגריל גז.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועשה את העבודה טוב.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר רייסמן, יקנעם עילית.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
העברת יחידת גז בבית פרטי.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון כהן, יקנעם עילית.
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
הזמנו אותו להתקין כיריים חדשות. הוא לא נתן לנו שום מידע מקדים בטלפון וכשהגיע להתקנה, הוא טען שלא הכנו את הכיריים להתקנה ושאנחנו צריכים להזמין בעל מקצוע נוסף. הוא לקח עלות ביקור והלך. אנחנו היינו מאוד לא מרוצים כיוון שהוא לא הכין אותנו בטלפון לאופציה כזו וגם אף בעל מקצוע אחר לא העלה אופציה כזו. הבעל מקצוע שכן טיפל ועזר לנו בכלל לא ביקש שנעשה שום דבר מיוחד כדי שהוא יוכל לבצע את עבודתו. אנחנו מאוד מאוכזבים ממנו.
איכות
4
מחיר
0
זמנים
6
יחס
4
תגובת העסק:
כאשר מתקינים כיריים על הלקוח לוודא שהשיש אכן מתאים למידות הכיריים, כאשר הגעתי ללקוח התברר שיש צורך באיש שיש שיבצע תיקונים ע"מ שהכיריים יתאימו. גביתי פחות מחצי עלות הביקור שנאמר ללקוח מראש והסברתי ללקוח שכאשר יבצע את התיקון בשיש אוריד לו את הסכום מעבודת ההתקנה, הלקוח בחר לא לפנות שנית.
4
כללי
גירסאות
אריה ר. חיפה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
הזזת נקודת גז.
חוות דעת:
ירון הגיע לאחר שהמתקין הקודם שם את ברז הגז בצורה כזאת שאי אפשר היה להכניס את התנור לנישה במטבח. הוא אלתר פתרון והצליח להכניס את הברז לארון. בסך הכל היה מקצועי ואדיב, עבד קשה כדי לפתור את הבעיה ולקח מחיר סביר לעבודה. אני מרוצה מאוד מהשרות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זיו ה. חיפה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
חיבור כיריים, התקנה של שסתום בטחון ובדיקה שאין דליפה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מאוד חביב, הגיע בדיוק בזמן, עשהאת העבודה והסביר באופן מקצועי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל טרופ, קרית מוצקין.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא מאה אחוזים :) עמד בזמנים, הוגן במחיר, מקצועי מאוד ונחמד, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ליאקס, נשר.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז חברת בקו.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 735 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק