מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אבנר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.81
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סוניה ש. מעלה אדומים.
משוב: 04/04/2017
תיאור השירות:
הרכבת שני גופי תאורה, מפזר חום באמבטיה ותיקון קצר.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! עשה עבודה מקצועית ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל ק. מעלה אדומים.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
החלפת שלושה שקעים והחלפת מכסה בשקע נוסף.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה בסדר גמור, היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב ג. מעלה אדומים.
אשרור: 13/09/2016
משוב: 12/08/2016
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה בבניין ותיקון מפסק של תאורת חדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. ביקש שאצלם לו הכל כך שהוא ייתן לי הצעת מחיר מראש ואני אחליט אם מתאים לי. בנוסף הוא הביא את כל הציוד המתאים וכשביקשתי שיתקן עוד משהו הוא היה הוגן איתי ואמר שלא שווה לתקן כי התיקון יקר מדי. מבחינת הוגנות ואמינות הוא באמת 10. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ו. מעלה אדומים.
אשרור: 04/07/2016
משוב: 09/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מפסק ראשי בלוח חשמל
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע בזמן ואמר לי את המחיר מראש בטלפון. הוא תיקן לי עוד תקלה על הדרך ולא לקח תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פ. מעלה אדומים.
משוב: 14/02/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי .
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מצוין, חבל על הזמן! אשתי היתה מאוד מרוצה מהתיקון ואני הייתי מרוצה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרי, מעלה אדומים.
משוב: 29/10/2015
תיאור השירות:
תיקון נתיך שרוף בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע כשקבענו ופתר את הבעיה בצורה מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זאב גרדוב, מעלה אדומים.
משוב: 13/07/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי מרקוביץ, מעלה אדומים.
משוב: 08/03/2015
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, לא יכל לענות לנייד כשהתקשרתי אז חזר אליי. אמר שיהיה אצלי תוך שעתיים ואכן הגיע בזמן, עמד בזמנים, ביצע את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני אלבק, מעלה אדומים.
משוב: 15/02/2015
תיאור השירות:
החלפת שקע ומפסק.
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מרוצה ממנו. הוא אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה ק. מעלה אדומים.
משוב: 16/11/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר בשעון של בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. היתה לי בעיה ולא הייתי בטוחה אם מדובר בבעיה בדוד או בעיה שחשמלאי צריך לתקן. אבנר הפתיע אותי והצליח להגיע מוקדם מהצפוי, אחרי שכבר קבעתי עם איש דוודים שאמר שיוכל להגיע רק בעוד מספר ימים. אבנר הגיע ואכן הגיע למסקנה שעדיף שאיש דוודים יטפל בבעיה. אחרי שהלך היה קצר חשמלי נוסף, קראתי לו שוב והוא הגיע בלי בעיה ובמהירות לטפל בבעיה. אחרי שטיפל בה הגענו למסקנה שאין צורך לקרוא לאיש הדוודים. יצאתי ממש מרוצה, הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 565 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק