מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 8.67
מחיר 8.11
איכות 9.00
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסתי כהן, ירושלים.
משוב: 23/05/2011
תיאור השירות:
תיקון הקודן של האינטרקום הכללי בבניין וסידור אינטרקום לכל הדיירים.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מהימן והוא בהחלט בעל יחסי אנוש טובים ומקצועי מאוד :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/01/2013
תיאור השירות:
חיבור מחדש של אינטרקום בעקבות החלפת דלת הכניסה.
חוות דעת:
משה לא יכול היה לבצע את העבודה, כי הוא היה עמוס מדי. אני רציתי את העבודה באופן דחוף, אז הוא המליץ לי על מישהו שהוא מכיר. אותו אדם אמר שהעבודה תיקח שעה תמורת 250 ₪, אבל בסופו של דבר, הייתה לו הרבה יותר עבודה ממה שהוא חשב מלכתחילה והוא עבד למעלה מ-4 שעות. הוא החליף שם עוד חוטים וחלקים ולמרות שהעבודה נעשתה באופן טוב, העלות הגבוה לא היתה צפויה.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
3
יחס
8
7
כללי
גירסאות
ילנה גיילר, ירושלים.
אשרור: 12/06/2012
משוב: 04/12/2011
תיאור השירות:
התקנת ופריצת מנעול של אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי והוא עמד בזמנים. המחירים שלו היו יחסית גבוהים והם קצת טרטרו אותי - הם הגיעו, אמרו שאני צריכה להזמין איש אלומיניום שיתקן את הדלת, הזמנתי איש אלומיניום ואז הם חזרו. כשהם הגיעו, הם אמרו שהאיש אלומיניום לא עשה עבודה טובה ושאני צריכה להזמין אותו שוב... הזמנתי אותו שוב והוא אמר שהם לא כיוונו טוב ואפילו הראה לי את זה במו עיני! הייתי מרוצה אבל אחר כך מאוד התבאסתי מהעניין הזה של הטרטור ושהם הפילו את זה על האיש אלומיניום...
איכות
3
מחיר
4
זמנים
8
יחס
10
תגובת העסק:
אני ביצעתי רק את עבודת התיקון של המנעול, שאר העבודה בוצעה על ידי אדם חיצוני, ועל כן התוכן הנוגע לחוסר השביעות, אינו משקף את עבודתי, אלא את עבודתו של האדם שהפנתי אליה.
7
כללי
גירסאות
אמירם ולדנברג, ירושלים.
משוב: 25/05/2011
תיאור השירות:
עבודת פריצה ושיכפול מפתח.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר שבעולם! הוא עשה אצלי עבודה יחסית גדולה והוא היה זריז, מקצועי ונעים. הוא היה מסודר והגיע בזמן. הוא ממש איש נהדר ומקסים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גולן, ירושלים.
משוב: 23/05/2011
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום פנימי בבית ורכישת מפתח מיוחד עם קוד לרכב.
חוות דעת:
הוא עובד נקי ומסודר והמחירים שלו סבירים. מה שהוא מתחייב הוא עושה, מאוד שקט לא מהקבלנים המתלהמים שמבטיחים הבטחות גבוהות ולא מקיימים. הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. י. גבעת זאב.
משוב: 23/05/2011
תיאור השירות:
התקנת מצלמות.
חוות דעת:
בן אדם מקסים, דייקן ומקצועי. איש מקצוע נינוח ושליו שעובד בצורה רצינית ולוקח מחירים סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. כ. גבעת זאב.
משוב: 23/05/2011
תיאור השירות:
תיקון מנעול.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית הוא מצוין אבל המחיר שלו יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/05/2011
תיאור השירות:
תיקונים במנעול במספרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה נפלא! הוא איש מקסים ויש לי רק מילים טובות לומר עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/05/2011
תיאור השירות:
התקנת 2 דלתות פלדלת.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מצוין! הייתי מאוד מרוצה ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק