מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.76
מחיר 9.08
איכות 9.45
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי זכריה, תל אביב.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 25/09/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא היה זמין ולקח מחיר סביר.
9
כללי
גירסאות
סגור
Dean Levitt, תל אביב.
אשרור: 24/09/2017
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
שמעון היה מדהים! הגיע במהירות ובתוך 5 דקות הוא היה מסוגל לעצור את הדליפה וללמד אותי כיצד למנוע את הדליפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם ר. תל אביב.
משוב: 24/08/2017
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ש, תל אביב.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 07/09/2016
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה. קבעתי איתו מהיום למחר והוא היה מאוד זמין. על הדרך הוא גם בדק את המזגן השני ועד כה נראה שהוא עשה עבודה טובה. בנוסף הוא גם נתן אחריות על העבודה, בקיצור היה ממש בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער ליברנט, תל אביב.
אשרור: 08/11/2016
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה כמו שצריך, הוא היה נחמד ומקצועי אבל המחיר היה נראה לי יקר. בסה"כ היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רועי ט. תל אביב.
משוב: 20/10/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא עבד.
חוות דעת:
שמעון בחור מקסים! הוא היה אדיב, מהיר, והוגן במחיר. אני נותן לו ציון 10 מ10 בכל הפרמטרים. ממש ציון לשבח לבחור!!! הלוואי שכל בעלי המקצוע בארץ יהיו כמוהו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה קילון, תל אביב.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת קבל במזגן מחברת טורנדו שלא מקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! נחמד ומקצועי, אני ממליצה עליו :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ר. תל אביב.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 19/05/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת קולר ובדיקה וניקיון של פילטרים במזגן נוסף.
חוות דעת:
קיבלתי את השירות הכי טוב שיכולתי לקבל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רננה צ. תל אביב.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!! הגיע, בדק וסידר מה שהיה אפשר לסדר ואמר לי להתקשר אליו אם זה חוזר כי לא היה ברור בדיוק מה לא עבד שם, הוא הגיע שוב ועכשיו הכול תקין ועובד! מבחינת המחיר הוא היה מאוד הוגן ואפילו עשה הנחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רובינשטיין, תל אביב.
אשרור: 11/11/2015
משוב: 28/07/2015
תיאור השירות:
מיולי גז במזגן רגיל מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
זאת כבר פעם שניה שהוא מגיע אליי. גם הפעם הוא היה מוצלח מאד. הוא אדם ממש חמוד ואדיב, הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק