מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דויד
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.84
מחיר 9.65
איכות 9.91
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חן סולומון, חולון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה והחלפת מעצור לחלון.
חוות דעת:
דוד היה מעולה מבחינת השירות שלו, התיקון עצמו גם היה טוב והמחיר היה הוגן. הוא הגיע בזמן ובאמת הכל היה טוב, זה מישהו שהייתי קוראת לו שוב במידת הצורך בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון פרימן, בת ים.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
דויד היה בסדר גמור, תקתק את העבודה בצורה מסודרת ונקייה והיחס שלו היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד בן נון, חולון.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת מנוע ותיקון מסילות.
חוות דעת:
שי מאוד נעים, אמין ועשה עבודה טובה. הוא היה נחמד וייעץ לגבי דברים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רודיקה רבינוביץ, בת ים.
אשרור: 11/01/2020
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים במטבח.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, מילה אצלו זה מילה, הוא עבד לפי הלוח זמנים, עזר לי גם בדברים שהיו מעבר לעבודה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי שיין, חולון.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא עמד בזמנים, עשה מה שהבטיח, לקח מה שאמר שייקח. היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן איתן, חולון.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים כולל תיקון ידיות והחלפת מנעולים בחלון הזזה.
חוות דעת:
מעולה! הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן ומזה שהוא עשה עבודה מעולה! אפילו היה איזה חלק שהצבע בו לא התאים לתריסים שיש לי, והוא נסע להביא במיוחד כדי שיהיה תיאום מושלם. מאוד הערכתי את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז אבהר, חולון.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
דויד היה בסדר, הגיע בזמן, פתר את הבעיה וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אוסי, חולון.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ארד, חולון.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הוא הגיע ועשה את זה במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה ימין, חולון.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ורצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בדק את כל החלונות והתריסים, שימן את כל פתחי החלונות, ווידא שהכל בסדר, מבחינת המחיר השוויתי וזה אותו מחיר שאחרים גובים, המחיר גבוה אבל אין מה לעשות. בסך הכל באמת בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 488 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק