מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דויד
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.88
מחיר 9.72
איכות 9.97
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שוש לוי, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות ומנגנונים בתריסי גלילה ותיקון רצועה בתריס נוסף.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! בא בדיוק בשעה שקבענו ועשה את העבודה לשביעות רצוני המלאה. הוא אדיב, נחמד וסבלני. פשוט כיף להתקל בבעל מקצוע כזה, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור מירב, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים ורצועות בתריס ידני.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עשה עבודה טובה, המחיר נראה הוגן והוא היה נחמד מאוד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ל. ראשון לציון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים במספר חלונות בבית.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית. אין טענות בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד דוסטרה, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה אדיב, מקצועי, הגיע מתי שקבענו ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ארנוביץ, ראשון לציון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
סה"כ היה מאוד בסדר, מקצועי, נחמד ושירותי, הגיע בזמן ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בן שמואלי, ראשון לציון.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע והתקנת גלגלים חדשים לתריס חשמלי.
חוות דעת:
דויד היה בסדר גמור, בא בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ובאמת היה אחלה! מגיע לו בהכול עשר, הוא לא שיקר והכול היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בשרן, ראשון לציון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת שלבים ורצועה בתריס ידני.
חוות דעת:
לא פגשתי אותו אישית, שלחתי אותו לדירה שאני משכיר. הוא שלח תמונות ופירט כל דבר לפני שעשה בדיוק כמו שרציתי. הוא הגיע בזמן שקבע עם הדיירים והייתי אני מרוצה, אם אזדקק שוב לבעל מקצוע בתחום אזמין אותו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ברזובסקי, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול כולל החלפת מנוע ותיקון מספר תריסי גלילה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עם כל הציוד ועם צוות מקצועי. הסביר כל שלב ונתן אפשרות לקבל החלטות מושכלות. הקפיד לעבוד יעיל ונקי והתמחור הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סולי לומבורוז, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
דויד הגיע עם עובד שלו והעובד שלו ביצע את העבודה והיה בסדר. הוא איחר ולא עדכן אותי, רק כאשר אני התקשרתי אליו הוא אמר לי שהוא מאחר. לאחר כמה חודשים הכל בסדר, תודה רבה, אני ממליצה עליו בחום, הוא עשה עבודה יפה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
6
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב סוקולובסקי, ראשון לציון.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה פרפקט. הוא הגיע בזמן ותקתק את העבודה, היה מדויק והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 518 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק