מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דויד
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.84
מחיר 9.65
איכות 9.91
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור מירב, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים ורצועות בתריס ידני.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עשה עבודה טובה, המחיר נראה הוגן והוא היה נחמד מאוד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ל. ראשון לציון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים במספר חלונות בבית.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית. אין טענות בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד דוסטרה, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה אדיב, מקצועי, הגיע מתי שקבענו ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בשרן, ראשון לציון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת שלבים ורצועה בתריס ידני.
חוות דעת:
לא פגשתי אותו אישית, שלחתי אותו לדירה שאני משכיר. הוא שלח תמונות ופירט כל דבר לפני שעשה בדיוק כמו שרציתי. הוא הגיע בזמן שקבע עם הדיירים והייתי אני מרוצה, אם אזדקק שוב לבעל מקצוע בתחום אזמין אותו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סולי לומבורוז, ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
דויד הגיע עם עובד שלו והעובד שלו ביצע את העבודה והיה בסדר. הוא איחר ולא עדכן אותי, רק כאשר אני התקשרתי אליו הוא אמר לי שהוא מאחר. לאחר כמה חודשים הכל בסדר, תודה רבה, אני ממליצה עליו בחום, הוא עשה עבודה יפה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
6
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סוזי ורדי, ראשון לציון.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי ושלבים בתריס רגיל בחדר ממד.
חוות דעת:
דויד היה מהמם! מעולה, הגיע בזמן, הגיע מוכן עם כל הדברים, סידר הכל, נתן לי 7 שנות אחריות כולל התקנה ופירוק, אדיב, נחמד, כל מה שהזיז החזיר בחזרה, המחיר סביר ביותר לדעתי ואני ממש מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי י. ראשון לציון.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים ידני.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. המחיר שנתן היה נראה לי הוגן והייתי ממליץ עליו לאחרים כי הוא באמת היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו והמחיר שסיכמנו עליו לפני הוא המחיר שהוא גבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה כהן, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים ואיטום חלונות.
חוות דעת:
שירות כמו שצריך עם חיוך ומחיר סביר והוגן. עשה את כל העבודה ונראה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ליבוביץ, ראשון לציון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לויטרינה בסלון, תיקון תריסי שלבים ותיקון מנגנון פתיחה וסגירה בחלונות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, עשה עבודה טובה, מקצועית ולדעתי המחיר היה קצת יקר. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב טוטנאור, ראשון לציון.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים וחשמל בתריס חשמלי של יציאה למרפסת.
חוות דעת:
דויד הגיע מהר, לא בלבל את המוח ועשה עבודה טובה. החליף לי עוד כמה דברים על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 489 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק