מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מייקל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.65
מחיר 9.39
איכות 9.46
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן ארבל, ירושלים.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/04/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מ. ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה עשר! מקצועי ואדיב, השקיע הרבה זמן בתיקון אך ביקש מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ארגמן, ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח ומכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
מייקל היה מצויין, היה זמין מאוד, הגיע פעמיים עד שפתר את הבעיה, גבה תשלום רק על פעם אחת. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה דרעליך, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה בוש.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא הגיע, היה לו יום עמוס והוא מצא את הזמן לבוא לעזור לנו כי מה שהסברתי לו היה מצב דחוף. אחרי שהוא תיקן היה משהו שהוא לא החזיר למקום הנכון ואז הוא חזר ברגע האפשרי לתקן את זה וכמובן לא גבה על זה עוד תשלום והתנצל. הוא היה אנושי ונחמד, הוא הסביר לי מראש כמה יעלה כל דבר, הייתה שקיפות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים זינגר, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת פודיקום.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מכל הבחינות. הוא מאוד אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'נט א. ירושלים.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי ברטוב, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לגבי מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בא לתקן את המדיח וראה שהלך חלק ואין מה לתקן, אז אמר לי בדיוק מה לקנות והציע שאם אני לא אסתדר הוא יבוא לביקור ללא עלות ויטפל בזה, אבל הסתדרתי והכל עובד מעולה. הוא הסביר לי בדיוק מה לעשות, היה מקצועי וממש בסדר גמור. גם עלות הביקור הייתה סבירה בהחלט לטעמי, אז הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רון, ירושלים.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 25/05/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבה במדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
הוא מצוין, גם במקצועיות וביחס אישי. אני מרוצה מהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה הכהן, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
מבחינת יושר היה מצוין. היו חסרים לו כל מיני חלקים והייתי צריכה לעזור לו להרים את התנור. הוא מקצועי וטיפל בבעיה יפה אך הוא ביקש ממני הרבה עזרה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית עינבר, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא אחד הטכנאים הכי נחמדים שדיברתי איתם! הוא עזר לי דרך הטלפון, חסך לי רבות והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1085 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק